Jump to content

Vliegveld

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik in San Fierro naar het vliegveld ga en dan naar het gele gedeeltje om naar binnen te gaan en ff terug te vliegen naar los santos kom ik niet het vliegveld in!

Als ik in de gele marker loop doet hij helemaal niks.

Hoe kom ik nou dat vliegveld in?

Geplaatst: (bewerkt)

Door je vliegbrevet te halen, of door over de hekken te klimmen. Dat doe je door een auto tegen het hek te plaatsen en dan via je auto over het te klimmen. Je vliegbrevet haal je in LV. (daar kom je van zelf, als je de missie's doet)

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:
Door je vliegbrevet te halen, of door over de hekken te klimmen. Dat doe je door een auto tegen het hek te plaatsen en dan via je auto over het te klimmen. Je vliegbrevet haal je in LV. (daar kom je van zelf, als je de missie's doet)

Je kunt de hekken van de vliegvelden ook unlocken door je fly-skill om hoog te krijgen. Ik ben aan het begin van het spel in een Shamal op LS airport gestapt, een kwartiertje over zee laten vliegen, omgekeerd en weer terug gevlogen.

Fky-skill was toen hoog genoeg om het hek open te laten gaan. Als je je bvlieg-brevet op de airstrip hebt gehaald gaat de vliegtuigen op de vliegvelden vsn SF en LV van slot af. Dit is niet te bereiken door lang te vliegen.

Geplaatst:

Hoe geraak je op het vliegveld:

LS: zet een auto tegen het muurtje naast het vliegveld en klilm over de muut

SF: Zet een auto tegen het bewakingshokje (aan het hekkenà klil op de auto en dan op het hokje en spring zo over het hek

Geplaatst:

SF: Zet een auto tegen het bewakingshokje (aan het hekkenà klil op de auto en dan op het hokje en spring zo over het hek

Waarom herhaal je GTAspeler? Lees eerst een topic door voordat je een reaktie plaats!

Geplaatst:
Als ik in San Fierro naar het vliegveld ga en dan naar het gele gedeeltje om naar binnen te gaan en ff terug te vliegen naar los santos kom ik niet het vliegveld in!

Als ik in de gele marker loop doet hij helemaal niks.

Hoe kom ik nou dat vliegveld in?

Volgens mij leest niemand wat zijn probleem is ;)

Hij bedoelt dat er niks gebeurt wanneer hij in dat gele pijltje loopt ( waar je dus die ticketmachine krijgt normaalgesproken )

Waarom herhaal je GTAspeler? Lees eerst een topic door voordat je een reaktie plaats!

Hallo vriendelijke vriend. Dat is mijn bericht helemaal niet. (moet je nog een beetje wakker worden? :lol: )

@ BMW, he jij hebt gelijk. Zal ik dan maar eindelijk het antwoord geven. Als je een kaartje haalt, staat erachter een bepaalde tijd. Als het zo laat is, moet je daar dus weer zijn. (dan gaat je vlucht zeg maar) Dus moet je gewoon in de buurt blijven, en dan optijd weer daar zijn.

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:
Hallo vriendelijke vriend. Dat is mijn bericht helemaal niet. (moet je nog een beetje wakker worden?  :lol: )

In beide tekste staat toch dat je over een hek/muur kunt klimmen, of zie ik dat verkeerd?

Welterusten.

@ BMW, he jij hebt gelijk. Zal ik dan maar eindelijk het antwoord geven. Als je een kaartje haalt, staat erachter een bepaalde tijd. Als het zo laat is, moet je daar dus weer zijn. (dan gaat je vlucht zeg maar) Dus moet je gewoon in de buurt blijven, en dan optijd weer daar zijn.

De keren dat ik gevlogen ben kwam er gelijk een cutscene n ahet kopen van het kaartje...

Geplaatst:
Hallo vriendelijke vriend. Dat is mijn bericht helemaal niet. (moet je nog een beetje wakker worden?  :lol: )

In beide tekste staat toch dat je over een hek/muur kunt klimmen, of zie ik dat verkeerd?

De keren dat ik gevlogen ben kwam er gelijk een cutscene n ahet kopen van het kaartje...

Oh! Sorry, ik dacht dat je bedoelde dat IK aan het herhalen was. Sorry, verkeerd gelezen.

*Haalt wat slaap uit zijn ogen*

Ik moest wachten toen ik een kaartje kocht... Misschien dat jij precies op de juiste tijd zo'n ding had gekocht? :huh:

Geplaatst:

Ik liep in die gele marker en er gebeurde niks.

Geen balie om een kaartje te kopen ofzo.

Geplaatst:

je moet er op staan en dan krijg je in je beeld te staan waar je heen wilt naar las venturas of los santos... en dat kost 500 euro

PS: mis kan het nog nie omdat je nog nie in las vanturas bent geweest

hebben jullie de pc versie?

bij mij (psx2) haal ik een kaartje daarop staat een tyd, en als ik gekozen heb

waar ik heen wil SF of LV gaat me vliegtuig direct.

ik hoef niet te wachten, dit is al vanaf het begin,

en bij de treinen idem

oja ik vergat het onderwerp.

heb je wel genoeg geld om met het vliegtuig mee te gaan?

Bewerkt: door Pablo
Geplaatst:

ik weet als je alleen in ls bent dus dat je nog niet sf en lv hebt geunlocked, dan kan je geen kaartje kopen op het vliegveld. dus je moet sf geulocked hebben dan kan je een kaartje kopen om op en neer te reizen!. zo probleem opgelost? :rolleyes: :ph34r:.

Geplaatst:
ik weet als je alleen in ls bent dus dat je nog niet sf en lv hebt geunlocked, dan kan je geen kaartje kopen op het vliegveld. dus je moet sf geulocked hebben dan kan je een kaartje kopen om op en neer te reizen!. zo probleem opgelost? :rolleyes: :ph34r:.

Nee dus :-)

Zapp heeft al een aantal dagen niet meer gereageerd, ik neem aan dat het ondertussen gelukt is.

Slotje (PM als iemad iets toe te voegen heeft)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...