peter99 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Sorry dat ik de titel in hoofdletters schreef maar het heeft erge haast., ik heb nu eindelijk half-life 2 en Steam (een programma waar je je spel zegmaar in moet "Registreren") Maar tijdens het spel installeren geeft ie aan zodra je verbinding met Steam moet maken, There is not enough free disk space to run steam. maar dat is het gekke Ik heb nog 140/150 GIGABYTE :S plz help Reageren
Velaro Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Sorry dat ik de titel in hoofdletters schreef maar het heeft erge haast., ik heb nu eindelijk half-life 2 en Steam (een programma waar je je spel zegmaar in moet "Registreren") Maar tijdens het spel installeren geeft ie aan zodra je verbinding met Steam moet maken, There is not enough free disk space to run steam. maar dat is het gekkeIk heb nog 140/150 GIGABYTE :S plz help Heb je Windows Vista? Allessinds, ik vond dit op Yahoo! en zag het op andere sites. Had the same problem with Vista 64-bit....Copy the entire contents of the install DVD to a folder of your liking (I simply created a "temp" folder on my desktop). Then run setup.exe from your newly created folder. Succes, en zeg even of het werkt! Reageren
peter99 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 THANX HET WEKRT, hoe kan ik je bdanken ????/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.