Vic Vanc Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik moet me Lung capacity trainen maar hoe doe je dat? Ik weet dat je moet gaan zwemmen maar er komt nix bij Reageren
Dastard Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Als je je Lung Capacity moet vergroten, kun je ervoor kiezen om op zoek te gaan naar Oysters, of een klein half uurtje zwemmen in het water en telkens onder water duiken wanneer je weer op adem bent. Zegt genoeg denk ik Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 oke dan heb ik geen hulp meer nodig dus maar laat het topic open voor anderen voor als die het niet weten altijd handing Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Je hebt meer dan 25% nodig voor die missie (vraag me niet welke, ik ken ze niet allemaal uit m'n kop) maar probeer om wat meer te hebben want het wordt krap als je net 25% hebt. Een slimme manier is om alle oysters op te duiken, zo haal je vanzelf meer lung capacity. Als je cheats gebruikt kun je de tijd laten versnellen, dan gaat het ook. Dit was het wel zo'n beetje. Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) je moet gewoon zolang mogelijk onder water zwemmen en als je adem op is weer bovenduiken en laat dan je adem weer volloopen als het vol is doe je het weer opnieuw en zo heel de tijd het zelfde en en dan zal het op een duur wel gaan voor een missie van wu zi mu in san fiero heb je genoeg capacity nodig om die missie te doen Bewerkt: 16 februari 2008 door gtafreak_124 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.