js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 weet iemand waar je de aston martin kunt downlaoden ( james bond zijn auto , voor san andreas ) zeg dan welke ik moet dawnlaoden antwoord Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb er 3 voor je =] 1, 2 en 3 =] Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Je kan het ook hier aanvragen. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=60033 Reageren
js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik kan ze niet dawnlaoden er is een foutmelding dat ze beschadigt zijn Reageren
K.O. Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Probeer eens je virusscanner/firewall tijdelijk uit te schakelen. Ook kun je de beveiligsopties van IE of FF misschien wat versoepelen. Het ligt namelijk niet aan het bestand zelf, ik kan de Vanquish en de Vantage waar AwiVC naar linkte bijvoorbeeld gewoon downloaden. Waarvan krijg je die foutmelding eigenlijk? Van je browser? Reageren
js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Probeer eens je virusscanner/firewall tijdelijk uit te schakelen. Ook kun je de beveiligsopties van IE of FF misschien wat versoepelen.Het ligt namelijk niet aan het bestand zelf, ik kan de Vanquish en de Vantage waar AwiVC naar linkte bijvoorbeeld gewoon downloaden. Waarvan krijg je die foutmelding eigenlijk? Van je browser? het is van een programmadie bij al mijn dawnlaods komt (Adobe Reader ik weet wel niet wat het daat mee te maken heeft Reageren
K.O. Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Hoezo krijg je een melding van Adobe Reader wanneer je een bestand download!? Wanneer krijg je de foutmelding? Tijdens het downloaden of pas als je er iets mee doet? Probeer je de bestanden toevallig te openen met Adobe Reader? Dan zou ie namelijk best eens kunnen zeggen dat het beschadigd is, omdat Adobe Reader niet weet hoe ie 't moet openen. Ga eens naar Deze Computer / Windows Verkenner en klik op Extra > Mapopties > Tabblad Bestandstypen en zoek in de lijst naar .txd, .dff, .zip en .img en kijk of daar iets van Adobe achter staat. Zo ja, wijzig het dan zo dat je zelf kan kiezen waarmee je het opent. .zip bestanden open je met WinZip of WinRar, .img in dit geval natuurlijk met IMGTool en de overige 2 bestanden hoef je niet eens te openen. Het .txt bestand (de readme) open je natuurlijk met Kladblok of een andere tekstverwerker. Reageren
js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Hoezo krijg je een melding van Adobe Reader wanneer je een bestand download!? Wanneer krijg je de foutmelding? Tijdens het downloaden of pas als je er iets mee doet? Probeer je de bestanden toevallig te openen met Adobe Reader? Dan zou ie namelijk best eens kunnen zeggen dat het beschadigd is, omdat Adobe Reader niet weet hoe ie 't moet openen. Ga eens naar Deze Computer / Windows Verkenner en klik op Extra > Mapopties > Tabblad Bestandstypen en zoek in de lijst naar .txd, .dff, .zip en .img en kijk of daar iets van Adobe achter staat. Zo ja, wijzig het dan zo dat je zelf kan kiezen waarmee je het opent. .zip bestanden open je met WinZip of WinRar, .img in dit geval natuurlijk met IMGTool en de overige 2 bestanden hoef je niet eens te openen. Het .txt bestand (de readme) open je natuurlijk met Kladblok of een andere tekstverwerker. het is mij gelukt (opslaan als )maar tijdens het laden van het spel valt het laadbalkje in het midden stil en gaat niet verder wat moet ik doen voor de mod goed te laten werken maar wat jij hier zegt van windows verkenner maar ik vind dat nergens in deze computer ( ik werk met vista ) ( v2.0 heb ik het moet dus v1.0 zijn Bewerkt: 3 februari 2008 door js007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.