KoenKucharek Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) hallo ik ben niet zo goed in het crearen van msn plaatjes of zo ik heb ook geen goed programma er voor aleen paint en ik heb het geduld er niet vor dus dus zou iemand alsjeblieft een plaatje willen ontwerpen voor mij met I hartje DJ Koen??? dus ik zou zeggen iets met vlammen of zo iets extreems rebel thema of zo ik weet het niet verzin maar wat maar kan iemand het alsjeblieft maken ik zou je eewig dankbaar zijn. Bewerkt: 2 februari 2008 door KoenKucharek Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Heej, Dit zou ik wel willen doen. Alleen zit je in het verkeerde subforum. namelijk het beeld en geluid. Dit topic hoort thuis in het graphics aanvrag. Edit: geen probleem, het is maar een menselijk foutje. overigens moet je dit lijstje invullen: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): En je kan een mod om verplaatsing vragen naar het graphics aanvrag. Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 2 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Heej,Dit zou ik wel willen doen. Alleen zit je in het verkeerde subforum. namelijk het beeld en geluid. Dit topic hoort thuis in het graphics aanvrag. Mvg, GTA-fan2 o sorry aardig dat je het wil doen ik vindt het echt aardig nog sorry he Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) KoenKucharek, maak even een heel nieuw topic aan in het Graphics Aanvraag forum aan zodat je aanvraag behandelt kan worden. Neem het lijstje over, vul het in en voeg deze in je post zodat leden goed kunnen aflezen wat jij precies wil. Edit: Ik zie dat iemand hem wel voor je wil doen. Volgende keer dus even het lijstje gebruiken. Topic moved > Graphics Aanvraag gedeelte Bewerkt: 2 februari 2008 door .Levi. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Type: vlamen/rebel of zo Stijl: Dj Grootte: zo groot als een msn plaatje ongeveer Afbeelding: iets extreems zoals blouw vuur met bliksem of zo iets Tekst: I hartje DJ Koen Rand:Zwart Kleuren: blauw/wit Render (optioneel): wee nie wat da is Extra niks Is dit goed? Bewerkt: 2 februari 2008 door KoenKucharek Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Heej, Ik had nog 1 vraag. Wil je bij hartje een plaatje of tekst? Mvg, GTA-fan2 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Heej,Ik had nog 1 vraag. Wil je bij hartje een plaatje of tekst? Mvg, GTA-fan2 een hartje als plaatje als het kan ps nog bedankt dat je het wilt doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.