Jump to content

black screen tijdens 'are you going to san fierro'

Recommended Posts

Geplaatst:

Eey,

ik heb een klein probleempje, elke keer als ik de missie 'are you going to san fierro?' start krijg ik een black screen en sluit hij san andreas af. Ik hoor wel nog even geluid. ook heb ik hem al eens proberen te reinstallen maar dat werkte niet. Als ik de missie start zie ik op het begin wel gewoon het filmpje maar daarna sluit hij direct af. weet iemand plz een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt _O_

grz rhany ^_^

Geplaatst:

Het zal niet een mod zijn want je hebt hem opnieuw geinstalleert.

Voor de zekerheid kun je GTA SA nog eens opnieuw installeren en patch 2.0 daarna installeren.

Van Johannes47 :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien is het een kras op de CD waarbij je sommige missies niet meer kunt doen. Ik denk dat dit vaker gaat gebeuren als er een kras op zit.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

komt denk k niet door een kras op de cd want ik heb no cd crack vanaf het begin gbruikt :puh:

heb hem weer opnieuw geinstalleerd, werkt nog steeds niet

Geplaatst:

k gbruik voor elk spel een no cd crack omdat ik 2 laden vol met spellen heb en anders is dat de hele tijd zo'n gedoe met zoeke :Y hij is dus niet illegaal

Geplaatst: (bewerkt)
k gbruik voor elk spel een no cd crack omdat ik 2 laden vol met spellen heb en anders is dat de hele tijd zo'n gedoe met zoeke :Y hij is dus niet illegaal

Er is hier een topic dacht ik, waar je kan vragen of iemand die missie wilt halen.

Als iemand dat doet en haalt, kun jij weer verder.

want miss hebben andere dat probleem niet.

Greetz Ferryn, zal ff een linkie proberen te zoeken.

EN probeer een de originele GTA_SA.exe bestand, met cd. of ie het dan wel doet.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

werkt ook niet, maar k denk dat t misschien komt omdat ik op deze computer windows vista heb, misschien als ik heb op de XP zet dat ie het dan wel doet. Ik ben er nu mee bezig :puh: dan weet ik tenminste of t aan de computer of t spel ligt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...