Jump to content

GTA Radio


ganton_gangster007

Welke GTA Versie Had De Beste Radio/Muziek??  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA Versie Had De Beste Radio/Muziek??

    • GTA 1
      0
    • GTA Londen
      0
    • GTA 2
      1
    • GTA 3
      4
    • GTA Vice City
      34
    • GTA San Andreas
      31


Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ganton_gangster007

    5

  • jojogta3

    2

  • The Outlaw

    1

  • Bierkameel

    1

GTA3: Die prachtige klassieke muziekzender; heerlijk om vrolijke violen en prachtige piano's op de achtergrond te horen, terwijl jij in diezelfde lieflijke bui met een uzi uit het raam mensen loopt neer te maaien en over te rijden. Mmm.... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind de radio van gta3 het beste want in gta vice city zie je een spelletje automaat en daarin staat pogo the monkey dat was 1980 en in gta 3 hoor je op de radio pogo the monkey the best NIEUW videogameen dat is in 1993 dus ze zeggen op de radio dat pogo een nieuw spel is maar dat is dus al 13 jaar oud en dat vond ik wel lachen :lol: ik vind het leuk dat er allemaal z,n onzinnige reclame word verteld bijvoorbeeld van dat videospel

Vice city heeft ook wel een leuke radio daar word nog veleraardere dingen verteld bijvoorbeeld dat in de toekomst de wereld word veroverd wordt door robots enzo vet lachen :lol:

ik vind het wel jamer dat er steeds hetzelfde word verteld op de radio als je nou een maand verder bent in gta tijd komen er nog steeds dezelfd radiouitzendingen super borring :(

de radio kan ook vet irritand zijn vind ik dan hoor voor de 100ste keer weer hetzelfd daar word ik echt tureluursvan :angry:

ik wist niet dat gta 1 een radio had zal wel altijd uit hebben gestaan bij mij haha :lol:

de radio is wel leuk bedacht van R* moeten ze wel blijven doen dat is wel leuk :) en ze moet wel altijd echt artisten erbij doen dat maakt het nog realistischer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik ies voor san andraes omdat als je hier soms naar het nieuws luistert dan hoor je soms dingen zoals (als je net in las venturas bent) good news the staat las veturas is now by the san andreas staat addit (ofzoiets) en ik hoorde ook een berigtje dat ereen maffie fammiloie weer ruzie had dit denken ze omdat er in een vlees fabriek/slagterij veel lijken zijn gevonden van en een of anderrre maffia bende LOL B) B) :ph34r: :rolleyes: <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...