js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. Bewerkt: 2 februari 2008 door GTA_XP Reageren
js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. bedankt Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. Nog even een aanvulling, voor de ps2 is dit L1. Reageren
js007 Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. Nog even een aanvulling, voor de ps2 is dit L1. bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.