Ottoman 47 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo. Ik zat een keertje op ''Youtube'' te kijken, En ik zag dit: (http://nl.youtube.com/watch?v=wKfQwqJ2IYw) Dat studio van dat liedje is precies de zelfde studio van Love Fist. Ik kon niks vinden van het Zoekfunctie. PS = Maar dat leidje komt ook in Vice City voor. OTTO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Ik denk, dat ze dat liedje wouden doen, en toen die studio er ook in gezet hebben. Maar ik weet niet of je dat bedoelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Dit is veel duidelijker Bewerkt: 3 februari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Een easter egg hoort in dit topic. Het kan aan mij liggen, maar ik zie ook niets dat zo sterk overeen komt met Vice City dat het duidelijk daarop geïnspireerd is. Het zijn voornamelijk de standaard beelden uit de jaren 80, dus die zouden uit dit clipje gehaald kunnen zijn. Echter ook uit vele andere clips of uit films zoals This Is Spinal Tap. Dit laatste is tenslotte vele malen logischer aangezien de hele band Love Fist afgeleid is van Spinal Tap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.