Disturbed Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik ben bezig met vice city om de 100% te halen, en dat lukt al heel goed, maar nu wou ik de uniqeu jumps doen, maar ik werk altijd met een kaart, dus op internet staat zo'n kaart van die jumps, en bij nr. 22 staat : je kan deze jump alleen halen bij de missie ''g-spotlight'' van de studio's...maar ik heb die missie gedaan met een helicopter....wat nu?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Het maakt niet uit, voor de missie G-Spotlight doet bijna iedereen met de héli. Je kan Grand Theft Auto VC nog steeds 100% uitspelen. P.S. je hebt deze topic verkeerd geplaatst, je moest hem bij de -Missie Hulp- zetten. Bewerkt: 22 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ok, ik zat al te twijfele of ie wel in general moest...dus ik kan gewoon via die kantoor op de daken die stunt doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Yep, gewoon de route volgen van de schansen op de daken... Niks aan de hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.