Jump to content

UMDemulator

Gangsta-CJ

Recommended Posts

Geplaatst:

eyo, ik heb de fat psp met firmware 3.80

ik wil er umdemulator opzetten, maar hoeveel tuts i ook bekijk, het lukt me gwn niet.

ik wil de umdemulator niet voor illigale downloads ofzo gebruiken.

thanx

Geplaatst:

kan er vndaag svp nog geantwoord worden?

alles is welkom:

-links naar tutorials (alhoewel ik de meeste al bekeken heb)

-uitleg

-tips

jo ik moet gauw weg

Geplaatst: (bewerkt)

Boventaande bestanden zouden een Readme moeten bevatten. Daar staat nog extra informatie in waar je je die files moet zetten.

Hopelijk heb ik kunnen helpen?

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Volgens verschijdene bronnen is een Emulator een mogelijkheid om zogenaamde "retro" games te spelen. Kijk maar naar bijvoorbeeld Snes' Astroids op je PC te spelen;

Emulators worden veel gebruikt voor het spelen van oude computer-spellen (retro-gaming).

Zo is het anno 2008 vrij eenvoudig de computer Commodore 64 van circa 15 tot 20 jaar geleden via emulatie onder Windows te laten draaien met onder andere alle destijds populaire spelletjes.

Een software emulator is een computer programma dat het mogelijk maakt om programma's te gebruiken, die voor een andere computer ontwikkeld zijn.

Klikje

Geplaatst:
COOL

kan je dat downloaden op een site for PSP

Ik weet wel waar je dat kan vinden voor de pc.

Maar ik moet iedereen er tog op wijzen dat emulators illegaal zijn als je niet de orgineele software hebt. Je mag dus alleen een spel voor een emulator downloaden en spelen als je het orgineele spel bezit.

Uhh je zegt dat je het niet voor illegale dingen wilt gebruiken, maar met een umdemulator kan je eigelijk alleen maar illegale dingen doen.

Het is zoiezo al verboden op dit forum over 3rd party psp software te praten.

Volgens verschijdene bronnen is een Emulator een mogelijkheid om zogenaamde "retro" games te spelen. Kijk maar naar bijvoorbeeld Snes' Astroids op je PC te spelen;
Emulators worden veel gebruikt voor het spelen van oude computer-spellen (retro-gaming).

Zo is het anno 2008 vrij eenvoudig de computer Commodore 64 van circa 15 tot 20 jaar geleden via emulatie onder Windows te laten draaien met onder andere alle destijds populaire spelletjes.

Een software emulator is een computer programma dat het mogelijk maakt om programma's te gebruiken, die voor een andere computer ontwikkeld zijn.

Klikje

Een pc emulator is idd voor pc op de pc om oude games te kunnen emuleren.

Een umd emulator is een emulator die een nier origineel psp spel kan laden, wat dus zoizo al illegaal is op dit forum + als je het originele spel neit bezit is het wettelijk illegaal (en omdat bijna niemand die een origineel spel heeft de iso gaat emuleren, is het bijna altijd illegaal).

Bewerkt: door Gta-killer

okej. thanx anyway

en banana bedankt voorl je links. als er nog tips zijn die je kwijt wil :D pm ze dan.

:cya:

Bewerkt: door Gangsta-CJ
Geplaatst:
Uhh je zegt dat je het niet voor illegale dingen wilt gebruiken, maar met een umdemulator kan je eigelijk alleen maar illegale dingen doen.

Het is zoiezo al verboden op dit forum over 3rd party psp software te praten.

Klikje

Een pc emulator is idd voor pc op de pc om oude games te kunnen emuleren.

Een umd emulator is een emulator die een nier origineel psp spel kan laden, wat dus zoizo al illegaal is op dit forum + als je het originele spel neit bezit is het wettelijk illegaal (en omdat bijna niemand die een origineel spel heeft de iso gaat emuleren, is het bijna altijd illegaal).

Tjah geen illegale dingen voor mn psp?

Geplaatst:

UMD Emulator moet je echt niet gebruiken is echt heel oud en als je nou gewoon downgrade en upgrade naar een CF kan je er het zelfde mee.

Geplaatst:
UMD Emulator moet je echt niet gebruiken is echt heel oud en als je nou gewoon downgrade en upgrade naar een CF kan je er het zelfde mee.

euh :bonk:

leg dat eens uit?

btw weet iemand nog links naar iso download sites? niet dukes isos aub.

Geplaatst:

leg dat eens uit?

Dat mogen we hier niet bespreken, aangezien je waarschijnlijk met 'iso download sites' sites bedoeld waar je gratis games kan downloaden. (zoals op dukes isos) ;)

Geplaatst:

leg dat eens uit?

Dat mogen we hier niet bespreken, aangezien je waarschijnlijk met 'iso download sites' sites bedoeld waar je gratis games kan downloaden. (zoals op dukes isos) ;)

zoals ik al een paar keer heb gezegd, als je het originele spel in bezit hebt zijn isos van dtzelfde spel wel legaal.

en aangezien ik vele spellen heb waarvan er een paar al niet meer optimaal werken wil ik ze in iso vorm op mn psp zetten ;)

maar is dit mogelijk met firmware 3.80?

Geplaatst:

dan moet ik eerst downgraden naar 1.50 :s

en 20 procent van de mensen die dat doen hebben een psp die niet meer up te graden is, en waar je geen films enzo meer mee kan afspelen...

dus nee

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...