Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Kan je auto's stelen in driver 76? Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 jup. maarals je dit spel wil kopen voor psp, is dit STERK af te raden. het is mijn grootste miskoop geweest. Het beeld is van de slechtste kwaliteit, en de gameplay is slecht. bij mij ging het spel soms heel traag. niet kopen dus. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Beter koop driver parallel lines op ps2. Reageren
Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 OK hebben al veel tegen mij gezegd dat slecht spel is. Welke spellen raden jullie me aan.hebben de autos een naam zoals in gta? Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik denk van wel. maar vergelijk het aub niet meer met gta fuck 76 Reageren
Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik denk van wel.maar vergelijk het aub niet meer met gta fuck 76 Tuurlijk nie gta is gewoon te strak mazar is hij de moeite waard? Reageren
M4X Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik denk van wel.maar vergelijk het aub niet meer met gta fuck 76 Tuurlijk nie gta is gewoon te strak mazar is hij de moeite waard? Zoals ik al een keer eerder zei, ik raad Driver '76 je echt af, want overal scoort hij vrij laag, ookal ziet het er vrij leuk uit. Als je net zo'n game als GTA wilt dan zou ik Saints Row, Scarface, The Godfather, of Just Cause eens proberen. Driver hoorde vroeger ook in dit rijtje, maar Driver '76 is dus helaas een beetje geflopt. Je kan uiteraard een oudere Driver proberen, maar vergeleken met games van tegenwoordig gaat dat snel vervelen, al waren het vroeger behoorlijke games. Reageren
Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb driver 1. Maar wat zijn de minpunten aan dat spel? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 http://www.insidegamer.nl/playstationporta...er76/recensies/ Je kunt verschillende reviews lezen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Ik heb driver 1.Maar wat zijn de minpunten aan dat spel? Heej, Het is een slechte spel als je het mij vraagt. Qua graphics ook al. Allemaal lelijke textures, slechte animaties etc... De auto's zijn bijvoorbeeld eerst niet zo verkeerd van een afstand. Maar sta je er zo tegenover dan valt je gelijk op dat Driver veel beter kan. De omgeving ziet er ook behoorlijk slecht uit. Een simpel parkje ziet er zelfs kaal en simpel uit. Het positieve aan de grafische kant is het rijden met wagens. De botsingen zijn realistich opgebouwd. In ieder geval had deze game veel en veel beter gekund. De missies zijn ook kort, en het zijn er weinig ook. Het is niet een game die je meenemen moet als je in de auto zit ofzo. Dat komt door de lange laadtijden. Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 2 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
M4X Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk bedoel je de eerste Driver, die al heel erg oud is. Vroeger was het echt een geweldig spel, maar nu is het jammergenoeg verouderd. Voor de PS One zijn de graphics niet eens zo slecht zoals boven me gezegd wordt, alleen als je ze vergelijkt met graphics van huidige PS3 games is het uiteraard echt bagger. Eigenlijk zitten er vrijwel geen minpunten aan, behalve dat de graphics in vergelijking met games van nu. De gameplay is nu nog steeds geweldig, en hij gaat dus vrij lang mee. Af en toe is het een beetje vaag, maar ook dat vind ik niet echt een minpunt Bewerkt: 2 februari 2008 door M4X Reageren
Miek Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Heb je driver? Maar wat vind je van de gameplay? Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Kan je een savehouse hebben in driver 76 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ja, denk ik en er zijn ook garages die je kunt verschillende auto's kiezen en save opslaan. Reageren
Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 En wat is er zo cool aan driver 76 heb je hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.