Jump to content

Leger!


Sprayboy

Recommended Posts

Maar ik vind een legerbasis of kazerne aan de rand van een grote stad juist wel realistisch.

Ja vind ik ook, maar het moet niet zo zijn dat er midden op de times square een groep van het leger aankomt en iedereen overrijd om maar een iemand om te leggen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    3

  • ~Victorious~

    2

  • Sprayboy

    2

  • Gijsso

    2

Ik denk wel dat er een militare kazerne is, waar je ook duidelijk kunt zien dat er getraind wordt, er soldaten achter een sergeant heen en weer rennen, schiet oefeningen zullen plaatsvinden etc. etc., dit is namelijk typisch iets voor een next gen game. Zo denk ik ook dat je bijv. bij de haven duidelijk kunt zien dat er mensen aan het werk zijn.

Ik denk alleen niet dat bij 6 wanted stars het leger komt, omdat Rockstar de game iets realistischer wilde hebben (kwa gameplay) al wilde ze het wel typisch GTA houden. Zo denk ik wel dat je bij 6 wanted stars mooi fúcked bent

en dat de overheid er alles voor over zou hebben om jou te pakken zien te krijgen (Rockstar melde ook dat we iets heel spectaculairs kunnen verwachten), zoals bijv dikke uitgewerkte road blocks van de ene kant van de straat, naar de andere en dan niet zo precies in één lijn, maar echt een beetje verspreid over de lengte van de weg. Zo denk ik ook dat er Sluipschutters worden geplaatst, Swat teams die achter muurtjes schuilen (zoals in één van de trailers).

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk komt er wel leger in. Waar de kazerne moet staan weet ik niet (midden in new york :bonk: ) maar in alle vorige delen zat het wel dus waarom nu niet.

Omdat het in ieder deel, en mensen het leuk vinden zou het dom zijn het eruit te halen.

Wat ik dan ook hoop is dat je wel eens het leger achter iemand anders aanziet rijden. In San Andreas ging alleen de politite achter andere mensen dan jezelf aan, maar nooit het leger.

Dan hoop ik ook dat wel wel eens als je op de snelweg rijd 20 politie/fbi wagens achter iemand aan ziet rijden.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er een militare kazerne midden in New York staat.

Ik denk wel dat het leger weer zelf aanwezig zal zijn als je 6 wanted sterren hebt.

Ze kunnen natuurlijk ook een afgelegen gebied maken met een ondergrondse kazerne.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het leger vind ik lichtjes overdreven. De militaire politie zou beter zijn. Want ik denk niet dat het realistisch is dat er plotseling in het midden van New York tanks rondrijden.

Dit is natuulijk mijn mening.

Grtz GTAIV freak ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij vrij plausibel dat er in GTA4 een leger komt. In bijna alle GTA's (behalve GTA3) heeft tot nu toe een leger basis gezeten. In New-york zit trouwens een leger basis. Deze basis heet Fort Hamiltion en deze is gevestigd in Brooklyn en ligt op ongeveer een kwartier rijden van Manhattan af.

Ik vind het trouwens wel behoorlijk onrealistisch als het leger wordt ingezet om één persoon aan te houden. Misschien kunnen ze beter het leger alleen nog gebruiken in missies, en dat ze dan met een goede strategie werken, en niet alleen maar een beetje lomp tegen je aan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In een video-recensie op Insidegamer heb ik gehoord van iemand die naar Rockstar is gegaan (en die GTA4 ook heeft gezien) dat als je 6 sterren hebt het leger niet bij je komt kijken, dus nee ik denk niet dat er een leger in GTA4 zit..

Maar wat maakt het nou allemaal uit? Cover systeem? Nieuwe graphics? Politie die slimmer is? GTA4 zal ook gewoon toppie zijn zonder het leger. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn. Maar R* maakt veel stunts met het maken van games. Dus misschien komt het er helemaal niet in. We zullen moeten afwachten. Maar de kans is groot dat het er wel in komt. Het zou natuurlijk wel een tof zijn. Weer een auto voor een hek zetten en op de auto springen en dan over de hek. Meteen vier sterren wanted level. Ik zie het al helemaal voor me. Misschien worden ze ook realistischer. Net als de politie, waar R* het over had. Nog even jongens. Het is zo 27 April... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel leuk zijn. Maar R* maakt veel stunts met het maken van games. Dus misschien komt het er helemaal niet in. We zullen moeten afwachten. Maar de kans is groot dat het er wel in komt. Het zou natuurlijk wel een tof zijn. Weer een auto voor een hek zetten en op de auto springen en dan over de hek. Meteen vier sterren wanted level. Ik zie het al helemaal voor me. Misschien worden ze ook realistischer. Net als de politie, waar R* het over had. Nog even jongens. Het is zo 27 April... :Y

29 ;)

maar ik zou het niet heel erg vinden als er geen leger komt. ik denk dat rockstar bij een zes sterren wanted level vast wel iets anders bedacht heeft waar je moeilijk aan ontkomt. dit hoeft niet per se een leger te zijn, maar denk aan de inzet van zwaarder geschut van de politie

Link to comment
Delen op andere websites

Er is vast wel een legerbasis, vraag me alleen niet hoe en waar midden in New York. Zo niet, dan zijn er vast normale soldaten die ingrijpen bij verschillende geweldsdelicten. Ook denk ik dat er een SWAT Team aanwezig zal zijn die dan ook veel met helikopters functioneren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...