AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik vroeg me af of iemand wist hoe je de radar-icoontjes in GTA San Andreas kan veranderen. Ik heb denk ik het bestand gevonden waar de icoontjes staan, namelijk data --> Icons en dan saicon1, 2 en 3. Maar ik kan de .ICN bestanden niet openen en bewerken, ik heb de programma's XnView en ACDSee er al op losgelaten, die openen het wel maar ik zie alleen maar wit, ik heb het in een laatste wanhopige poging met TXD Workshop geprobeerd maar die gaf als verwacht gewoon een error dat het de verkeerde extensie had. Mijn vraag is dus hoe open en bewerk ik saicon1, 2 en 3 .ICN? En zijn dat überhaupt wel de goede bestanden om te bewerken als ik de radaricoontjes wil bewerken? Alvast bedankt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Alle icoontjes die je ziet op de map en wanneer je vliegt vind je in de hud.txd. Dat vind je in GTA San Andreas/models. Reageren
AwiVC Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Alle icoontjes die je ziet op de map en wanneer je vliegtvind je in de hud.txd. Dat vind je in GTA San Andreas/models. Bedankt het is gelukt =] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.