Jump to content

GTA 3 en GTA VC Problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

1: Ik word echt knetter gek van de Unhandled exeptions , ik heb de nieuwe Grapcihs patch er al op zitten maar dat heeft geen effect.

2.: GTA 3 wil niet opstarten met MTA ! Hij zegt allereerst Game Version unknow , sets it now automaticcly to version 1.0 en dan kan ik natuurlijk niet spelen , je hebt version 1.1 nodig , nou ik gepatcht en als ik GTA 3 opstart zie ik idd 1.1 links boven staan , maar MTA wiegert te starten.. ik echt ALLES opnieuw geinstalleerd. geen effect

EDIT: Hier wat screens over mijn problemen :

Dit is de foutmelding die ik krijg bij 95% laden :

expep0iu.jpg

Stel voor dat dit het laadscherm is ! :

laduh5sk.jpg

Freek

Bewerkt: door THE_GAME_MEN!
Geplaatst:

Van zulke vragen wordt ik ook gek, ga eerst standaard vragen na: Mods geïnstalleerd, TXT files verandert of de main.scm verandert, legale versie van VC/GTA3 geen files verandert/verwijdert uit één van de mappen. Geen krassen op CD enzovoor>.

Geplaatst:

CD's heeft geen Krassen , Ik heb GEEN MODS en NIKS VERANDERD of weggegooid etc etc..

Ik heb een legale versie , ALLEEN moet ik toegeven dat ik bij GTA 3 een NO CD Crack gebruik omdat ik gek wordt van de lange laadtijden..

Freek

Geplaatst:

Daar kan het volgensmij ook niet aan liggen. Ik heb zelf namelijk ook een (i)llegale versie van GTA-vc én een NOCD-crack, maar daardoor loopt het niet vast, het spel is bij mij 2 keer vastgelopen, één keer omdat ik een mod voor bushokjes had gedownload die het niet goed deed, en de andere keer omdat ik met een één of ander programma dat je de eigenschappen van een auto kon wijzigen. Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met vastlopen, misschien een geavanceerde computer-freak of een inteligente modder nú om hulp vragen.

Geplaatst:

Heb je het nou over GTA3 of GTA VC?

Alleen voor GTA3 MTA heb je versie 1.1 nodig.

Voor Vice City kan je zowel met 1.0 als 1.1 spelen. Als hij bij de 95 % vast loopt betekend dat je in MTA de verkeerde versie van GTA VC hebt ingesteld. Kijk dus effe of je echt 1.1 hebt en je hem ook echt op 1.1. hebt staan.

Geplaatst:

Ik heb het over beide spellen , GTA 3 wil niet eens opstarten en GTA VC blijft hangen bij 95 % , ik denk dat ik weet waarom dat ie niet ziet dat i versie 1.1 is , de crack zal waarschijnlijk niet de eigenschappen bij zich hebben dat ie zegt dat ie een v1.1 is..

Freek

Geplaatst:

Verzet bij Vice City je game version <_<

EDIT:: GTA3 moet je niet de moeite voor doen om het online te spelen, werkt vrijwel alleen met originele CD's... En anders is het een flink gedoe... Just leave GTA3...

Geplaatst:

Oke dan , laat GTA 3 dan maar zitten , tis gewoon dat ik Vice City style niet zo leuk vind , anyway , ik heb GTA VC al geupdate :

http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches

Graphic Corruption Fix - English

Users who DO NOT have this corruption NEED NOT apply this patch.

Ik heb deze gebruikt.... voordat ik deze patch gebruikte kon ik wel spelen maar gewoon opeens kwam dan die Unexpected Rotzooi apparaat dinges machine ding , maar nu kan ik niet eens meer spelen..

Freek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...