Blaffert Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een probleempje. Als de relatie tussen jou en Millie goed genoeg is, belt ze je en zegt ze dat de keycard in haar slaapkamer ligt. Toen ben ik naar haar slaapkamer toegegaan en heb ik de keycard opgepakt. Maar nu kan ik de Heist nog niet plegen, er verschijnt geen dollarteken op de kaart, ik wordt niet gebeld, niks! Weet iemand wat er mis is? Bedankt alvast. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb een probleempje. Als de relatie tussen jou en Millie goed genoeg is, belt ze je en zegt ze dat de keycard in haar slaapkamer ligt. Toen ben ik naar haar slaapkamer toegegaan en heb ik de keycard opgepakt. Maar nu kan ik de Heist nog niet plegen, er verschijnt geen dollarteken op de kaart, ik wordt niet gebeld, niks! Weet iemand wat er mis is? Welkom op het forum! De kans is groot dat je ergens nog missies hebt openstaan. Naast de benodigde key-card moet je ook de missies 'Up, Up and Away!' en 'Saint Mark's Bistro' voltooid hebben. Voor de laatst genoemde zijn onder andere de vier missies op Verdant Meadows benodigd, die hier en daar nog wel eens vergeten worden. Kijk dus even op je radar of er nog missies openstaan. Daarnaast kun je ook het missieoverzicht op WikiGTA nog eens bekijken voor meer informatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.