PuffDawg Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 kijk waar ik mee praat, vraag me af of je uberhaupt weet wat voor band Kiss is geweest. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 kijk waar ik mee praat, vraag me af of je uberhaupt weet wat voor band Kiss is geweest. Weet je wel wat voor band Genenis is geweest, wat jij zegt klopt voor geen meter. Volgens mij zit jij de boel voor de gek te houden. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ik denk dat je gewoon interesssant wil doen met je genesis, geloof geen woord wat je zegt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 In Genesis zit de wereldberoemde zanger Phil Collins, jij kent die hele band nog geen eens. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Hij is een drummer/zanger , pak die ducks naar weer erbij kerel, jij weet noppes van muziek Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Het kan zijn dat Kiss meer CD's heeft verkocht, dan zal Genesis vast meer platen hebben verkocht. Best triest voor Genesis dat de jeugd over is gegaan op hardrock, want rock is gewoon een stukke beter en ontspannend. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 kerel, alsjeblieft. Kiss heeft alleen al in de states 350 Miljoen platen verkocht, Noch Genesis noch Toto komt daar aan, dat Genesis veel populairder is kan ik me voorstellen, maar Kiss was in de jaren 70 en 80 way more populair dan genesis en toto bij elkaar.Dus relax en sit back. Waar heb je deze onzin vandaan? Ik zie het meer als fanboygedrag dan de hardewaarheid. Hetzelde kan van jou gezegd worden, jij doet zowat hetzelfde als hij Ok, voor de duidelijkheid: Kiss verkocht wereldwijd 350 miljoen albums... Genesis verkocht er een mooie 159 miljoen. Of dat platen of CD's zijn weet ik niet, maar geloof mij maar, Henk, als ik zeg dat Kiss er dus toch wél meer heeft verkocht Ik wil niet lullig zijn, maar dit topic gaat over Kiss - niet over hoe veel geweldiger jouw Genesis is of waarom rock (volgens jou) beter is. Kiss is voor mij een redelijk belangrijke band, omdat ze (samen met Queen) toch mijn eerste stap naar de rock/metal zijn geweest. Vorig jaar heb ik ook een Kiss tribute band gezien, erg gaaf. De hele make-up en alle andere effecten horen er gewoon bij, dat is typisch Kiss en zal altijd zo blijven. Wel jammer dat Gene Simmons zo'n arrogante kwast is... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Meer CD's dat geloof ik wel, maar zal Kiss ook meer platen hebben verkocht dan Genesis. Ik denk het niet hoor, die hardrock shit is bullshit. Het is wel leuk om naar te luisteren als het volume niet zo hoog staat, bij Genesis kan ik het volume wel hoog zetten zonder last van me oren te krijgen. Kiss kan dan wel meer CD's verkocht hebben, maar Genesis is gewoon beter. Dat is een feit geen conclusie, de muziek die Kiss maakt is wel leuk om naar te luisteren. Maar het stelt niet veel voor, dat is bij al die hardrock wel zo. Het draait haast alleen om gitaren, bij Genesis draait het meer om zingen. En dat is toch veel mooier, gitaar spelen kan iedereen wel als je het leert. Zingen niet, je moet geboren zijn met een mooie stem. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Genesis, kiss ed. is allemaal rommel. Ik vind het echt afschuwelijke muziek en de zangers/bandlieden zijn helemaal rampzalig: ze dragen make-up, staan 24-7 stijf van de drugs en voor dat ze 40 worden is de helft al gestorven. Nee geef mij maar gewoon top 40 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Genesis, kiss ed. is allemaal rommel. Ik vind het echt afschuwelijke muziek en de zangers/bandlieden zijn helemaal rampzalig: ze dragen make-up, staan 24-7 stijf van de drugs en voor dat ze 40 worden is de helft al gestorven. Nee geef mij maar gewoon top 40 Ze doen die smink omdat: Bij optredens doen ze het op en als ze klaar zijn doen ze die smink eraf. En als ze dan buiten op de straat lopen ofzo dan worden ze niet gauw herkent. Dan zitten niet veel mensen hun lastig te vallen. Dus wel handig, vindt ik... Bewerkt: 3 februari 2008 door Rene-GTA Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ja dat is inderdaad best handig, dan hoef je niet de hele dag handtekeningen uit te schrijven aan iritante fans die om je oren heen staan te zwaaien. Nee geef mij dan maar een gewoon leven met een job. Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Genesis, kiss ed. is allemaal rommel. Ik vind het echt afschuwelijke muziek en de zangers/bandlieden zijn helemaal rampzalig: ze dragen make-up, staan 24-7 stijf van de drugs en voor dat ze 40 worden is de helft al gestorven. Nee geef mij maar gewoon top 40 - Dat de drummer van Toto (Jeff Porcaro) en drummer van Kiss (Eric Carr) zijn overleden had NIKS met drugs te maken Ik vind Kiss een hele leuke band. (Vooral 'I was made for loving you') Ook de film over Kiss (>Detroit Rock City<) vind ik heel leuk De schmink van Kiss is echt een handelsmerk. Ik vind die lange tong van Gene Simons ook best grappig. Bewerkt: 3 februari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Genesis, kiss ed. is allemaal rommel. Ik vind het echt afschuwelijke muziek en de zangers/bandlieden zijn helemaal rampzalig: ze dragen make-up, staan 24-7 stijf van de drugs en voor dat ze 40 worden is de helft al gestorven. Nee geef mij maar gewoon top 40 - Dat de drummer van Toto (Jeff Porcaro) en drummer van Kiss (Eric Carr) zijn overleden had NIKS met drugs te maken Ik vind Kiss een hele leuke band. (Vooral 'I was made for loving you') Ook de film over Kiss (>Detroit Rock City<) vind ik heel leuk De schmink van Kiss is echt een handelsmerk. Ik vind die lange tong van Gene Simons ook best grappig. Ja die is geopereerd aan ze tong, zodat die tong heel lang is. Bij concerten steekt hj vaak zijn tong uit. Bewerkt: 3 februari 2008 door Rene-GTA Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Grappig? Vreselijk zul je bedoelen, die rockers hebben allemaal hun kuren. Reageren
Jay; Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Genesis, kiss ed. is allemaal rommel. Ik vind het echt afschuwelijke muziek en de zangers/bandlieden zijn helemaal rampzalig: ze dragen make-up, staan 24-7 stijf van de drugs en voor dat ze 40 worden is de helft al gestorven. Nee geef mij maar gewoon top 40 Voor mij maakt het niet uit of je Make-up op hebt, homo bent, drugs gebruikt of dat je arrogant bent in het dagelijks leven. Het gaat mij om de muziek. Zolang het maar naar Rock klinkt! Btw, waarom geen topic over Guns 'n Roses? Veel beter! Bewerkt: 4 februari 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.