Jump to content

Kiss (band)

Recommended Posts

Geplaatst:

Tsja dan kun je elke dag wel een nieuwe topic aanmaken, in dit geval gaat het over Kiss. Als er maar genoeg informatie plus een bron in staat kan het wel, niet dat er alleen in staat van wat vind jij van Kiss. ;)

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

13

• Rene-GTA

6

• PuffDawg

5

• Jay;

4

Geplaatst:
Meer CD's dat geloof ik wel, maar zal Kiss ook meer platen hebben verkocht dan Genesis. Ik denk het niet hoor, die hardrock shit is bullshit. Het is wel leuk om naar te luisteren als het volume niet zo hoog staat, bij Genesis kan ik het volume wel hoog zetten zonder last van me oren te krijgen. Kiss kan dan wel meer CD's verkocht hebben, maar Genesis is gewoon beter. Dat is een feit geen conclusie, de muziek die Kiss maakt is wel leuk om naar te luisteren. Maar het stelt niet veel voor, dat is bij al die hardrock wel zo. Het draait haast alleen om gitaren, bij Genesis draait het meer om zingen. En dat is toch veel mooier, gitaar spelen kan iedereen wel als je het leert. Zingen niet, je moet geboren zijn met een mooie stem. :)

Vandaar dat mensen ook zanglessen nemen? Gitaar spelen heb je ook aanleg voor nodig, net zo veel als zingen.

Je moet van je mening geen feit maken, en al helemaal niet als het om 'die/dat is beter!'-dingen gaat, want dat is een mening. Hardrock shit is voor jou bullshit, 'normale' rock shit is voor een hardrocker weer bullshit.

Ik vind het een beetje ironisch dat jij op de vorige pagina iets zei over fanboy zijn maar nu zelf telkens met slappe opmerkingen kom... Beetje kinderachtig eh? :N

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet zeggen, ik vind Hardrock net iets leuker. Wat geeft het, als het alleen om gitaren draait. Ik vind de muziek die gemaakt word veel belangrijker dan de zang. Zingen is inderdaad een kunst, je hebt er een goede stem voor nodig en zanglessen helpen je daarbij maar om met z'n allen als een band mooie muziek te maken is veel mooier.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst: (bewerkt)

Goed nieuws Kiss komt naar nederland met het arrow classic rock concert !!!

de laatste keer dat ze in nederland waren was 9 jaar geleden. :dans:

Tekst:

Eindelijk kunnen we het bevestigen: de ultieme Amerikaanse glamrockband Kiss staat op zondag 15 juni als hoofdact geprogrammeerd op het Arrow Rock Festival 2008. Ook Whitesnake en Def Leppard beklimmen op deze dag het podium in het Goffertpark in Nijmegen. De voorverkoop voor het Arrow Rock Festival 2008 begint aanstaande zaterdag 9 februari.

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:
Goed nieuws Kiss komt naar nederland met het arrow classic rock concert !!!

de laatste keer dat ze in nederland waren was 9 jaar geleden. :dans:

Tekst:

Eindelijk kunnen we het bevestigen: de ultieme Amerikaanse glamrockband Kiss staat op zondag 15 juni als hoofdact geprogrammeerd op het Arrow Rock Festival 2008. Ook Whitesnake en Def Leppard beklimmen op deze dag het podium in het Goffertpark in Nijmegen. De voorverkoop voor het Arrow Rock Festival 2008 begint aanstaande zaterdag 9 februari.

Ja, dat heb ik gehoord van een klasgenoot. Meschien ga ik met hem daarheen, dan wordt het echt vet! :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...