studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb probleem bij missie "Grand theft auto" Ik moet 3 auto's naar hetzelfde garage maar garage is te klein voor 3 auto's. Ik probeer dichtbij rijden naast andere auto maar het lukt niet. Wat is de oplossing? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Na elke auto die je in de missie Grand Theft Auto in de garage zet zul je merken dat de garage weer leeg is, en dat er weer plek voor de volgende auto is. Wat jij zegt hoort niet in de missie Grand Theft Auto, succes met de missie. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ik heb die missie toevallig ook net gedaan en je moet de auto vergenoeg in de garage zetten en dan staat er dat je eruit moet en dan gaat de garage dicht. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik weet zeker dat juiste missie. http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(GTA_III) Misschien moet ik auto beetje vooruit rijden. Ik denk dat ik heb auto niet goed in de garage gezet. Reageren
WWW.outer Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 jah, je moet hem idd vergenoeg in de garage zetten. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dat zou je kunnen proberen, maar dat lijk me zeer onwaarschijnlijk. Aangezien in de garage zetten en de klep van de garage dicht gaat genoeg is, succes. Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Hier zijn tips: De pay'n spray zit naast de garage dus schade maakt niet zo veel uit. Maar voorkom botsingen zoveel mogelijk dat kost weer tijd. Succes verder! Reageren
Fender Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik heb probleem bij missie "Grand theft auto" Ik moet 3 auto's naar hetzelfde garage maar garage is te klein voor 3 auto's. Ik probeer dichtbij rijden naast andere auto maar het lukt niet. Wat is de oplossing? Daarnaast staat een dichte garage. Als je daarvoor gaat staan gaat ie open,, Als je danterug komt met een andere auto is de auto die je in de garage hebt geparkeerd al weer weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.