GTA Haas Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Hoi ik heb Gta Alien City Geinstalleerd dat deed het niet heb ik het eruitgehaald toen deedt ik Gostown Paradise dat deed het ook niet toen heb ik die ook eruit gehaald maar toen ik ze allemaal eruit heb gehaald Deed mijn Originele San Andreas niet meer dus ik heb hem 3 Keer opnieuw Geinstalleerd Maar zonder resultaat hij blijft nog steeds op de Helft Hangen wil iemand mij alsjeblieft helpen mijn San Andreas is nu gewoon CLEAN geen mods erin dus als iemand mij wil helpen ben ik die Hartelijk BDankt Reageren
Donwell Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Waarschijnlijk heb jij de verkeerde versie van GTA San Andreas, wat ervoor zorgt dat jij niet kan modden. In de Download Database tref je deze download aan, welke ervoor zorgt dat je weer kan modden. Doet hij het dan nog niet, heb je kans dat er een mod verkeerd is blijven hangen; herinstalleer je GTA San Andreas in dat geval weer eventjes. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Waarschijnlijk heb jij de verkeerde versie van GTA San Andreas, wat ervoor zorgt dat jij niet kan modden. In de Download Database tref je deze download aan, welke ervoor zorgt dat je weer kan modden. Doet hij het dan nog niet, heb je kans dat er een mod verkeerd is blijven hangen; herinstalleer je GTA San Andreas in dat geval weer eventjes. Bdankt Donwell ik heb wel V1 maar ik heb een nieuwe savegame Gedownload en hij deed het weer het lag gewoon aan mijn Savegame maar BDankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Als een mod(ification) de main.scm vervangt, dan moet je new game starten. Als je daarin opslaat, vervolgens wil je die savegame weer laden als je de mod verwijderd hebt, gaat dat ook mis. Ik weet niet of dit het probleem was, maar houdt dit in ieder geval in de gaten. Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 idd, ik had dit ook toen ik ging modden met V2. Ik had hem daarna naar V1 gepatcht, alleen toen moest ik de mod alsnog verwijderen, maar later deed hij het gewoon weer. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Mijn San Andreas Begint heel erg te Haperen mijn Systeemeisen goed mijn Videokaart is ook goed waar zal het aan liggen denken jullie. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Mijn San Andreas Begint heel erg te Haperen mijn Systeemeisen goed mijn Videokaart is ook goed waar zal het aan liggen denken jullie. Dan kan het zijn dat je je grafische instellingen toch wat te hoog hebt staan, waardoor je spel gaat haperen. Misschien heb je je Anti-Aliasing vrij hoog staan (Je kunt deze vinden onder Graphic Options -> Advanced), probeer deze dan wat lager te zetten, deze functie vraagt namelijk best wel wat van je PC. Anti-Aliasing zorgt er eigenlijk voor dat randen van textures glad lopen, wat dus betekent dat wanneer je de anti-aliasing op z'n hoogst hebt staan, je kunt genieten van perfect gladde textures. Overigens kun je hier in het vervolg beter zelf een topic voor aanmaken. Bewerkt: 6 februari 2008 door Silverbyte Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Mijn San Andreas Begint heel erg te Haperen mijn Systeemeisen goed mijn Videokaart is ook goed waar zal het aan liggen denken jullie. Dan kan het zijn dat je je grafische instellingen toch wat te hoog hebt staan, waardoor je spel gaat haperen. Misschien heb je je Anti-Aliasing vrij hoog staan (Je kunt deze vinden onder Graphic Options -> Advanced), probeer deze dan wat lager te zetten, deze functie vraagt namelijk best wel wat van je PC. Anti-Aliasing zorgt er eigenlijk voor dat randen van textures glad lopen, wat dus betekent dat wanneer je de anti-aliasing op z'n hoogst hebt staan, je kunt genieten van perfect gladde textures. Overigens kun je hier in het vervolg beter zelf een topic voor aanmaken. Oke Bdankt Silverbyte het is opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.