AwiVC Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Na een tijdje mensen te hebben geholpen op weg te komen met photoshop heb ik het zelf ook maar weer eens opgepakt en zie hier het resultaat Ik vind zelf vooral de linkerkant vrij mislukt, maarja het was alweer een tijdje geleden Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Hmm opzicht is het nog niet zo heel slecht maar ik zie wel minpunten: - De achtergrond zou je beter iets meer kunnen mixen met de kleuren van de render bijvoorbeeld wat rood erbij in. - De render is een beetje misvormd de volgende keer als je hem verkleind hou dan ''Shift'' in dan blijft de render mooier op formaat. - De tekst vind ik echt slecht, Gebruik andere lettertype en zet het ergens anders neer ik zou het bij deze ongeveer bij het haar van hem doen. Cijfer: 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.