Gijsso Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Kent iemand een goede en goedkope TV. Het moet een platte zijn met een goed beeld en niet meer dan €300,- zijn. Het liefst nieuw. Hij moet te koop zijn bij een goeie winkel die in de buurt van Nijmegen ligt (Mediamarkt Arhnem is ook goed maar niet verder). Alvast bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Wat zoek je precies? Klein, groot, plasma, breedbeeld?? Misschien dat je op Marktplaats kan kijken naar een tweedehands (categorie Audio, TV en Video) maar als je liever een nieuwe heb raad ik je gewoon aan om de folders van plaatselijke electronica-zaken eens door te kijken. Ook kun je gewoon in een winkel aan t personeel vragen stellen. Ik denk dat die deskundiger zijn en meer ervaring hebben dan mensen hier op 't forum eerlijk gezegd. Reageren
1974 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 is deze goed maar goed je kan kijken op marktplaats/ebay/speurders ofzo. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 hoi,mijn broer werkt in de mediamarkt in arnhem,mischien dat ik iets kan regelen ,welk formaat :hd funties,plasma,soni,hiedero.ik zou een plasma kopen en of de hd funtie dat heeft beter geluid ze en heeft een goed beeld.zo jij kunt kiezen ,ik heb gezegd dat ik ga proberen dus niet zeker van zijn dat het gaat want ik doe het ook maar om plezier te doen.:):):):):):) Reageren
GTAspirit Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) je kan kiezen tussen : deze: of deze: het zijn allemaaal plasma's,de eerste is met hd funtie dan heb je real soundtdat vindt ik de beste,en de tweede is plasma maar zonder hd maar is dunner en weeegt niet zoveel en bij de hd funtie krijg je nog 5 films gratis is dat niet goed,en ze kosten net 300 euro maar je mag er maar 1 hebben of anders wordt het 600 euro. Kies maaar.:):):) Bewerkt: 9 februari 2008 door drive-by Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) je kan kiezen tussen :deze: of deze: het zijn allemaaal plasma's,de eerste is met hd funtie dan heb je real soundtdat vindt ik de beste,en de tweede is plasma maar zonder hd maar is dunner en weeegt niet zoveel en bij de hd funtie krijg je nog 5 films gratis is dat niet goed,en ze kosten net 300 euro maar je mag er maar 1 hebben of anders wordt het 600 euro. Kies maaar.:):):) Oke bedankt. Dan weet ik waar ik moet zoeken. Ik denk dat ik voor de 1e ga maar ik wil 'm wel eerst zien in het echt voordat ik 'm ga kopen. Bewerkt: 10 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Er zijn ook heel veel leuke samsung's met aardig beeld in die prijsklasse. Reageren
jasondav1 Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 hoi,mijn broer werkt in de mediamarkt in arnhem,mischien dat ik iets kan regelen ,welk formaat :hd funties,plasma,soni,hiedero.ik zou een plasma kopen en of de hd funtie dat heeft beter geluid ze en heeft een goed beeld.zo jij kunt kiezen ,ik heb gezegd dat ik ga proberen dus niet zeker van zijn dat het gaat want ik doe het ook maar om plezier te doen.:):):):):):) sony schrijf je met y niet met i en trouwens voor wie av kable voor psp koopt moet opletten KOOP NIET DE VERKEERDE Reageren
GTAspirit Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 sony schrijf je met y niet met ien trouwens voor wie av kable voor psp koopt moet opletten KOOP NIET DE VERKEERDE daar moet ik wel gelijk in geven van de psp ik heb er zo ene zo'n av kabel ik heb in de plaats van een av kabel een verkeerde en toen moest ik terug en toen heb ik de goede genomen. >>> Door Ikkes: Blijf ontopic aub , tevens verplaatst naar luxuries.<<<. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Wij hebben een VideoSeven,gekocht op een internet winkel. Hij was goedkoop,en doet het perfect.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Als iemand naar een goedkope TV op zoek is heeft het weinig nut om dure plasma TV's aan te bieden. Je kunt het beste bij een goedkope zaak als Mediamarkt kijken wat er allemaal staat. Ook bij de Blokker hebben ze goedkope TV's. Het is even zoeken, maar de meeste grotere Blokker filialen hebben ook TV's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.