Honkbal95 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 hey weet iemand waar ik de demo/beta kan downloaden van dit spel? Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Hier misschien Bewerkt: 3 februari 2008 door philip14 Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 maar moet ik ook een code invoeren? Reageren
Velaro Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) maar moet ik ook een code invoeren? maar moet ik ook een code invoeren? Ik zal je eens het gehele proces uitleggen: Eerst ga je naar hier en druk je op de aangeduide knop: Dan krijg je onderstaand scherm. Daar log je je in: als je lid bent van FilePlanet zet je een bolletje in het zwarte venster en voer je je gegevens in, als je lid bent van IGN zet je een bolletje bij het rode venster en voer je je gegevens in. Als je van geen van beide lid bent, registreer je je (dit doe je in het blauwe venster). Eénmaal ingelogd kom je op het volgende venster. Hier voer je al de gevraagde gegevens in: Nu krijg je een scherm met een code: die voer je in het aangeduide balkje in. Druk dan op 'submit'. Nu krijg je je unieke 'key', schrijf die ergens op, en klik op download: Na het downloaden en het installeren met je 'key' kan je spelen!! Veel plezier! Bewerkt: 3 februari 2008 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.