Jump to content

MartyCeha V.S. stefaneke

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: USB "ding"

Soort design: Render/viewport screen

Size design: /

Premade: nee

Opmerking: In 3D Studio Max of Gmax

<hr noshade color="orange" size="5" width="100%">

stefaneke's render/viewport screen:

usb_render1.jpg

usb_viewport.PNG

USB_wire.jpg

(3D Studio Max 7, modelling tijd: 1 uur en 24 min.)

MartyCeha's viewport screens:

USB-stick.JPG

usb-stick2.JPG

usb-stick3.JPG

usb-stick4.JPG

usb-stick6.JPG

(Gmax moddeling tijd:1 uur en 30 min.)

Het gaat hier om het model en niet om de render, daarom heb ik er voor de duidelijkheid ook nog een viewport screen bijgezet zodat het eerlijk verloopt omdat MartyCeha niet de beschikking heeft over 3D Studio Max.

Stemmen maar :D.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik vind die van Martyceha wel goed, alleen verkies ik toch het strakkere design van Stefaneke...

Ik stem op Stefan...

Vote: Stefaneke

Die van stefaneke heeft meer diepte, ik vind hem meeer op een echte USB lijken. Marty is iets te weinig gesmooth. Ook vind ik dat die van stefaneke een groter gedetaileerd beeld heeft, en hij is niet zo lang. Wel een pluspunt voor Marty is dat hij mooi gedetailleerd is(denk maar aan die Made In China).

Bewerkt: door Rivel

Jongens, ik dit forum gelden er regels wat raten betreft.

Raten

Hierbij wil ik even mededelen dat raten dit keer op een leuke manier moet gebeuren.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om bij elke rate die je geeft, of bij elk commentaar of stem dat je geeft op een bepaald design je mening te onderbouwen, dus vertellen waarom je dat vind en wat hij/zij er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor de gene die zijn design laat raten ook stukken leuker, en heeft er vaak ook nog wat aan.

2 voorbeelden:

Goed voorbeeld:

Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken.

Ik geef jou een 8,5 voor je signature.

Slecht voorbeeld:

Ziet er leuk uit een 7 krijg je.

Link naar de regels

Ik stel voor om jullie hier aan te houden

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Ik vind die van Stefaneke het best, leuke kleuren en mooi gedetailleerd.

Die van MartyCeha vind ik een beetje donker en wat te lang.

Ik stem dus stefaneke :Y

Geplaatst:

zoals ik al in het show jou models topic zij. ik kies voor stefaneke de den hem ziet er gewoon heel echt uit en die van marty vind ik een beetje oversmooth

Heej,

Ik ga voor die van Stefaneke. De USB van MartyCeha is wat te lang. Ook heeft die van Stefaneke duidelijke tekst.

Wat niet het geval is bij MartyCeha. Behalve de wat te grote 1GB. Er zitten ook hier en daar ietswat meer details.

En bij dat gaatje bij MartyCeha vind ik het wat hoekig.

Vote: Stefaneke

Mvg, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Winnaar stefaneke +1 punt. :) Verliezer MartyCeha, voor jou gelukkig nog geen -1 pnt.

Closed en updated

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...