S-te-Fan Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Onderwerp: USB "ding" Soort design: Render/viewport screen Size design: / Premade: nee Opmerking: In 3D Studio Max of Gmax <hr noshade color="orange" size="5" width="100%"> stefaneke's render/viewport screen: (3D Studio Max 7, modelling tijd: 1 uur en 24 min.) <hr noshade color="orange" size="5" width="100%"> MartyCeha's viewport screens: (Gmax moddeling tijd:1 uur en 30 min.) <hr noshade color="orange" size="5" width="100%"> Het gaat hier om het model en niet om de render, daarom heb ik er voor de duidelijkheid ook nog een viewport screen bijgezet zodat het eerlijk verloopt omdat MartyCeha niet de beschikking heeft over 3D Studio Max. Stemmen maar . Bewerkt: 3 februari 2008 door RonaldVC
FIRE1BULL Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik vind die van Martyceha wel goed, alleen verkies ik toch het strakkere design van Stefaneke... Ik stem op Stefan...
Rivel Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Vote: Stefaneke Die van stefaneke heeft meer diepte, ik vind hem meeer op een echte USB lijken. Marty is iets te weinig gesmooth. Ook vind ik dat die van stefaneke een groter gedetaileerd beeld heeft, en hij is niet zo lang. Wel een pluspunt voor Marty is dat hij mooi gedetailleerd is(denk maar aan die Made In China). Bewerkt: 3 februari 2008 door Rivel
Bierbuikje Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 stefanneke die van marty vind ik veelst te lang
S-te-Fan Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Jongens, ik dit forum gelden er regels wat raten betreft. RatenHierbij wil ik even mededelen dat raten dit keer op een leuke manier moet gebeuren. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om bij elke rate die je geeft, of bij elk commentaar of stem dat je geeft op een bepaald design je mening te onderbouwen, dus vertellen waarom je dat vind en wat hij/zij er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor de gene die zijn design laat raten ook stukken leuker, en heeft er vaak ook nog wat aan. 2 voorbeelden: Goed voorbeeld: Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken. Ik geef jou een 8,5 voor je signature. Slecht voorbeeld: Ziet er leuk uit een 7 krijg je. Link naar de regels Ik stel voor om jullie hier aan te houden Bewerkt: 3 februari 2008 door stefaneke
Arthis Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik vind die van Stefaneke het best, leuke kleuren en mooi gedetailleerd. Die van MartyCeha vind ik een beetje donker en wat te lang. Ik stem dus stefaneke
gta-pilot Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 zoals ik al in het show jou models topic zij. ik kies voor stefaneke de den hem ziet er gewoon heel echt uit en die van marty vind ik een beetje oversmooth
JasonStatham Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Heej, Ik ga voor die van Stefaneke. De USB van MartyCeha is wat te lang. Ook heeft die van Stefaneke duidelijke tekst. Wat niet het geval is bij MartyCeha. Behalve de wat te grote 1GB. Er zitten ook hier en daar ietswat meer details. En bij dat gaatje bij MartyCeha vind ik het wat hoekig. Vote: Stefaneke Mvg, GTA-fan2 Bewerkt: 3 februari 2008 door GTA-fan2
.Levi. Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Winnaar stefaneke +1 punt. Verliezer MartyCeha, voor jou gelukkig nog geen -1 pnt. Closed en updated
Recommended Posts