Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Word Iv beter?Ik twijfel eraan, maar het word zeker het begin van een nieuwe reeks Gta's Bewerkt: 3 februari 2008 door Miek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Wat is dat nou voor een vraag GTA IV wordt 10 keer beter dan SA daar moet je niet aan twijfelen hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Tuurlijk word tIV beter. IV zal alleen geen stats, grote open vlaktes en vliegtuigen hebben. Die grote open vlaktes die zijn nu opgevult met huizen. De graphics zijn natuurlijk ook veel beter. Het is veel beter ook met missies. Niet met halo's maar die moet je met je mobiel starten. Het wordt gewoon veel beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 beetje dom topic, want het is duidelijk zeker dat iv beter word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ok dan, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 GTA IV word zeker beter als GTA San Andreas, al zal het een aantal dingen niet bevatten die GTA SA wel had, dat is dan wel weer jammer. Maar ondanks dat word GTA IV natuurlijk beter en met veel met actie, door de ongelooflijk hoge rekenkracht van de Xbox 360 en Playstation3. Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 ik weet het nog niet zo zeker. SA is gewoon echt vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Rockstar kan het niet maken om een game te maken die slechter is dan zijn voorganger. Ze hebben er zoveel tijd ingestoken, dus we mogen wel wat verwachten. Alleen wacht ik nog op gameplaybeelden, zodat we kunnen vergelijken hoeveel beter het allemaal is vergeleken met bijvoorbeeld SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) beetje dom topic, want het is duidelijk zeker dat iv beter wordDit slaat nergens op Iedereen heeft zijn eigen mening of het spel beter is dan SA, dus dit is geen dom topic Bewerkt: 3 februari 2008 door swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 beetje dom topic, want het is duidelijk zeker dat iv beter wordDit slaat nergens op Iedereen heeft zijn eigen mening of het spel beter is dan SA, dus dit is geen dom topic Toch wel, je mening vertellen kan ergens anders Wie zal er nu GTA IV slechter vinden dan SA ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M.Goodkat Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik had toch ergens gelezen dat je u eigen kon customizen,niet? Kleren enzo.... ze zeiden ook dat je kon eten enzo, ma dat het niet beïnvloedde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deja^vu Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Tuurlijk word tIV beter. IV zal alleen geen stats, grote open vlaktes en vliegtuigen hebben. Die grote open vlaktes die zijn nu opgevult met huizen. De graphics zijn natuurlijk ook veel beter. Het is veel beter ook met missies. Niet met halo's maar die moet je met je mobiel starten.Het wordt gewoon veel beter. hoe bedoel je geen stats? en verder twijfel ik er niet aan dat gta iv velen malen beter wordt dan sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
murderboy Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 grote omgevingen en vliegtuigen is wel heel erg jammer, voor de rest zal SA mooier zijn, nou ja mount chillaid, the strip en golden gate bridge is erg mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 GTA IV wordt kleiner dan SA, maar geen twijfel over mogelijk dat beide games in 2 verschillende sferen worden gespeeld. of het beter wordt? weet niet we zullen zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik ben ervan overtuigd dat GTA IV beter wordt. De sfeer kan alleen maar verbeteren, want die vond ik helemaal niet top in GTA SA. En qua gameplay zal er veel verandering komen, een plus punt vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.