-IV- Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (Beetje nutteloos topic..) Natuurlijk wordt die beter!? 't Zou een schande zijn moest GTA IV slechter zijn dan San Andreas. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Tuurlijk, ik vond VCS al beter dan SA. Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Tuurlijk, ik vond VCS al beter dan SA. Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Tuurlijk, ik vond VCS al beter dan SA. Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Oeps dit topic word nog een succes Nee,serieus,maar sa heeft toch alles wat een game moest hebben. Je kan in honderd jaar niet zien wat sa allemaal in petto heeft. Maar gta iv daar verlang ik ook naar. Reageren
js007 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Word Iv beter?Ik twijfel eraan,maar het word zeker het begin van een nieuwe reeks Gta's er zal zeker in de reeks van IV een san andreas in zitten en ook een vice ( denk ik ) Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ja dat vermoed ik ook maar misschien word het anders Reageren
Naudin Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 SA was geen gta-stijl. Getto past niet bij GTA, ik ben ervan overtuigd dat IV beter wordt Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 NICO lijkt weer op VIC.wanneer is het weer een crimineel? Reageren
nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 SA was geen gta-stijl. Getto past niet bij GTA, ik ben ervan overtuigd dat IV beter wordt Helemaal juist Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 SA was geen gta-stijl. Getto past niet bij GTA, ik ben ervan overtuigd dat IV beter wordt Helemaal juist Waarom eigenlijk niet? Reageren
Turkse-Maffie Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 SA was geen gta-stijl. Getto past niet bij GTA, ik ben ervan overtuigd dat IV beter wordt Helemaal juist Waarom eigenlijk niet? ja, ik vond gta sa wel een vet spel het had ook wel een gta style hoor. maar gta IV lijkt me echt beter te gaan worden ! Reageren
nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 SA was geen gta-stijl. Getto past niet bij GTA, ik ben ervan overtuigd dat IV beter wordt Helemaal juist Waarom eigenlijk niet? GTA heeft eigelijk altijd al een "mafia" of een "crimineel onderwereld" sfeertje gehad en dat is bij SA niet het geval, niet dat ik dat zo erg vind he Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Oke eerst het topic met "wat doe jij op 29 april?" en nu dit kom laat me niet lachen .. Ik denk dat San Andreas beter wordt .. of toch niet? Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Hoe bedoel je van laat me niet lachen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.