nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Hoe bedoel je van laat me niet lachen? Hij bedoeld gwn dat deze vragentopics heel logisch zn ( waar ben je op 29 april ? : Thuis natuurlijk voor het scherm gta iv aan het spelen) (Wordt gta iv beter dan sa ? : Tuurlijk wordt gta iv beter!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 O ja vergeten logisch na te denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Hoe bedoel je van laat me niet lachen? Hij bedoeld gwn dat deze vragentopics heel logisch zn ( waar ben je op 29 april ? : Thuis natuurlijk voor het scherm gta iv aan het spelen) (Wordt gta iv beter dan sa ? : Tuurlijk wordt gta iv beter!) Het topic van waar ben je op 29 april is gewoon dom omdat ik dan nog echt niet weet wat ik ga doen , en bij dit topic hoef ik geen uitleg te geven denk ik ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Van wat uitleg geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Tuurlijk wordt GTA IV beter dan San Andreas. Heb je toevallig de graphics nog niet gezien? Ze zijn super. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Ik ben geen die-hard gamer, ik heb liever SA omdat iksboksdriezestig of pleesteesion3 niet van toepassing is. Maar GTA4 wordt zeker de game van het jaar worden! Iedereen kent GTA! Toch? Bewerkt: 3 februari 2008 door GTA_XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik vond de voertuigen te gek alleen jammer van die boeiings die te traag gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb ook geen PS3 of XBOX360 dus ik hoop op PC release. Al moet ik een jaar wachten ik blijf wachten ik moet die game hebben. grtz ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ja maar die PS versie is beter dan PC een PC is en blijft eerder een werktuig en voor gtaforum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snowdog Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik was erg teleurgesteld in het bericht dat er geen open vlaktes zouden komen en dat het kleiner was dan SA, Ik vind het juist leuk om door het platteland te scheuren en voorral om daar races to organiseren. Van mij mocht gta IV zo'n 10 x zo groot als SA zijn, ook al zou de helft platteland zijn. Ik ken heel SA zo'n beetje uit mijn hoofd nu. Niks is beter dan K-DST opzetten en ff door de woestijn scheuren. Beter komen er wel snelwegen, deze miste ik nogal nl. in Vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik was erg teleurgesteld in het bericht dat er geen open vlaktes zouden komen en dat het kleiner was dan SA, Ik vind het juist leuk om door het platteland te scheuren en voorral om daar races to organiseren.Van mij mocht gta IV zo'n 10 x zo groot als SA zijn, ook al zou de helft platteland zijn. Ik ken heel SA zo'n beetje uit mijn hoofd nu. Niks is beter dan K-DST opzetten en ff door de woestijn scheuren. Beter komen er wel snelwegen, deze miste ik nogal nl. in Vice city. Nee, K-Rose opzetten en dan een beetje lekker te gassen door de woestijn Er zijn trouwens wel tolwegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik weet het niet. Ik ga beoordelen als ik heb GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik moest eens een kwartier wanneer mn heli was neergesort rondlopen in de ,woestrijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snowdog Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Ik moest eens een kwartier wanneer mn heli was neergesortrondlopen in de ,woestrijn Lol een kwartier? Was het zo ver tot de dichtsbijzijnde weg om weer een auto over te nemen ? Bewerkt: 3 februari 2008 door Snowdog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik moest eens een kwartier wanneer mn heli was neergesortrondlopen in de ,woestrijn Lol een kwartier? Was het zo ver tot de dichtsbijzijnde weg om weer een auto over te nemen ? Ja ergens in S an Fierro beneden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.