Jump to content

Word GTA IV beter dan San Andreas?


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    17

  • nationalist

    7

  • philip14

    5

  • 7nightwing7

    4

Grand Theft Auto IV is zeer en zeker bedoeld voor een breeder publieke gamers.

De vorige GTA reeeks stelt daar tegenover helemaal niets voor.

Zelfs gamers die normaal niet houden van de vorige GTA games zijn zich nu ineens aan het interreseren omdat deze deel IV volwassener word .

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat GTA IV beter wordt dan San Andreas. Als Dan Houser al zegt dat het een evengrote stap is van GTA SA naar GTA IV als GTA 1 & 2 naar GTA 3, dan zegt dat al genoeg :tu: . Het kan niet anders dan dat ie beter wordt:

- Ze zijn al een stap verder met het ontwikkelen van de overall gameplay tegenover de vorige GTA,

- Grafisch een aantal stappen verder,

- Uitgebreider en meer gefocust op de gameplay zelf en de free roaming ervaring ipv een btje tattouages of een nieuw funkadelic kapsel ( wat ook wel lachen was maar uiteindelijk niet veel toegevoegde waarde heeft aan de gameplay )

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch ziet hoe afschuwelijk slecht GTA SA is dan moet het toch wel beter worden.

GTA SA is gewoon net een tekenfilm zo lelijk. En nep dat het is!

Dan vind ik gta 3 en vice city eigenlijk beter.

Maar ondanks dat vind ik MTASA voertuigen wel heel erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch ziet hoe afschuwelijk slecht GTA SA is dan moet het toch wel beter worden.

GTA SA is gewoon net een tekenfilm zo lelijk. En nep dat het is!

Dan vind ik gta 3 en vice city eigenlijk beter.

Tuurlijk, het is GTA, ik weet niet of jij het echt vind dat je zoveel mensen kan vermoorden?

Link to comment
Delen op andere websites

beetje dom topic, want het is duidelijk zeker dat iv beter word
Dit slaat nergens op :N Iedereen heeft zijn eigen mening of het spel beter is dan SA, dus dit is geen dom topic

Toch wel, je mening vertellen kan ergens anders :puh:

Wie zal er nu GTA IV slechter vinden dan SA ?? :bonk:

Het zal me niets verbazen of ik vind SA beter dan GTA IV hoor. Toch een beetje nostalgie. ;)

Technisch gezien zal GTA IV veel beter zijn dan SA, zoals SA (veel) beter was dan VC. Maar vanwege de sfeer en andere dingen zoals de handling in VC, vonden veel dat die beter was dan SA. Het is niet alleen het technische aspect, ook het gevoel. Als we weer een donkere LC krijgen zoals in GTA III, dan vind ik de sfeer niets. En wat de storyline is ook nog niet bekend, wie weet is er wel niets aan... Je hebt ook nog de handling: lekker te besturen of niet? Ook een belangrijk punt. En ten slotte: is hij modable? Voor mij ook een belangrijk punt om te kijken welke beter/leuker is.

Dit weten we allemaal nu nog niet, dus is het afwachten of IV beter wordt dan SA. En ja, alle genoemde dingen die erin zitten zijn super, maar vaak valt het wel mee als je het eenmaal speelt (of vaak gespeeld hebt)...

Link to comment
Delen op andere websites

beetje dom topic, want het is duidelijk zeker dat iv beter word
Dit slaat nergens op :N Iedereen heeft zijn eigen mening of het spel beter is dan SA, dus dit is geen dom topic

Wie zal er nu GTA IV slechter vinden dan SA ?? :bonk:

Dat er een nieuwe GTA serie uit komt, wil niet zeggen dat het ook altijd beter wordt.

Misschien vind jij IV 10X mooier, maar iemand anders niet..

Ok??

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal me niets verbazen of ik vind SA beter dan GTA IV hoor. Toch een beetje nostalgie. ;)

Technisch gezien zal GTA IV veel beter zijn dan SA, zoals SA (veel) beter was dan VC. Maar vanwege de sfeer en andere dingen zoals de handling in VC, vonden veel dat die beter was dan SA. Het is niet alleen het technische aspect, ook het gevoel. Als we weer een donkere LC krijgen zoals in GTA III, dan vind ik de sfeer niets. En wat de storyline is ook nog niet bekend, wie weet is er wel niets aan... Je hebt ook nog de handling: lekker te besturen of niet? Ook een belangrijk punt. En ten slotte: is hij modable? Voor mij ook een belangrijk punt om te kijken welke beter/leuker is.

Dit weten we allemaal nu nog niet, dus is het afwachten of IV beter wordt dan SA. En ja, alle genoemde dingen die erin zitten zijn super, maar vaak valt het wel mee als je het eenmaal speelt (of vaak gespeeld hebt)...

Ja helemaal gelijk. Ik vind GTA VC na GTA 2 de beste GTA. Toch denk ik dat GTA IV dit alles gaat overtreffen. Als ik de trailers zie, krijg ik het gevoel dat GTA IV de gameplay krijgt van een echt Next-gen spel, maar de sfeer van de oudere GTA's. Dat is natuurlijk fantastisch :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...