Jump to content

Word GTA IV beter dan San Andreas?


Miek

Recommended Posts

ik dank dat het ongeveer hetzelfde gaat blijven gta 4 zal misschien betere graphics en een goede next gen game zijn maar qua gameplay weet ik het nog niet zo goed SA had wel een grootere map :dans:

Bewerkt: door gtafreak_124
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    17

  • nationalist

    7

  • philip14

    5

  • 7nightwing7

    4

ik dank dat het ongeveer hetzelfde gaat blijven gta 4 zal misschien betere graphics en een goede next gen game zijn maar qua gameplay weet ik het nog niet zo goed SA had wel een grootere map :dans:

haha dus jij denkt dat er niets meer verandert dan een andere map en wat betere graphics.

gta 4 speelt zich in een grote stad af en niet in woestijnen. als jij liever een woestijn hebt en bergen dn moet je maar sa blijfen spelen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik dank dat het ongeveer hetzelfde gaat blijven gta 4 zal misschien betere graphics en een goede next gen game zijn maar qua gameplay weet ik het nog niet zo goed SA had wel een grootere map :dans:

Zodra GTA IV uitkomt zal jij je woorden terug nemen ;)

Met deze next-gen consoles hebben ze meer de mogelijkheid om een uitgebreide gameplay te maken, en niet alleen de graphics hoor. Lees alle feiten maar eens door en dan zie je wat er allemaal in GTA IV aanwezig en mogelijk zal zijn ;).

Wat ik overigens een erg goede vernieuwing vindt is dat het spel maar 1 keer hoeft te laden en niet te laden tussen bepaalde eilanden/gedeelten van de totale map. Dat scheelt weer wachten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als gta iv daadwerkelijk bijna even groot wordt als san andreas dan is het echt een grote stad. Ze doen er ook geen platteland in, wat zeker beter is want dat was fokking saai. Helaas moeten we nog een paar maanden wachten tot we relaxed ( dronken ) door de stad kunnen scheuren en af en toe een stoep mee kunnen pakken :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen laadtijden zou idd ideaal zijn :tu:

Volgens R* komen er geen laadschermpjes ookal ga je een gebouw binnen zoals bij saints row.

Greetz

Ps. ik weet bijna zeker dat ik hier al een keer gepost heb, maar die posts staan er niet (meer) ?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Als gta iv daadwerkelijk bijna even groot wordt als san andreas dan is het echt een grote stad. Ze doen er ook geen platteland in, wat zeker beter is want dat was fokking saai. Helaas moeten we nog een paar maanden wachten tot we relaxed ( dronken ) door de stad kunnen scheuren en af en toe een stoep mee kunnen pakken :eten:

Ik vond het wel lekker om te scheuren op het platteland:D ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hij word sowieso beter kijk maar wat je allemaal kan :puh:

Wie San Andreas beter vind die is gek..

Maar we weten het nog niet tot we het gespeeld hebben.

gta sa blijft momenteel de beste gta :duh:

gtaIV zien we wel.

ik heb dus nog geen mening

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is nog niet uit, maar als ik de trailers en de screens bekijken, dan denk ik dat het wel veel mooier wordt. Ik hoop dat je net zo goede sfeer als bij VC krijgt!

Bij VC heb je ook een vette sfeer,

Daardoor vind ik VC het vets.

Daar heb je echt het gevoel dat je king bent over het land, bij SA had ik dat totaal niet.

Maar in principe kun je niet zeggen wat beter is, GTA IV is nog niet uit, dus kun je zoiets niet zeggen.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe vind ik elke gta beter dan het deel ervoor.

Ookal was de sfeer in een vorig deel iets beter, maken alle vernieuwingen toch dat hij beter is.

In gta 4 zitten veel vernieuwingen dus denk zeker wel dat hij beter wordt.

Alleen misschien zitten er wel te veel veranderingen in waardoor het geen echte gta gevoel meer is, maar waarschijnlijk overtreft het san andreas overduidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...