Jump to content

Word GTA IV beter dan San Andreas?


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    17

  • nationalist

    7

  • philip14

    5

  • 7nightwing7

    4

beetje dom topic, want het is duidelijk zeker dat iv beter word

ja hier ben ik het volkomen mee eens echt een domme vraag ga maar eens een week van tevoren gta san andreas uit spelen en dan met de launch gta iv kopen dan zul je de verschillen snel genoeg merken

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Qua opties, personages, extra's, minigames, geklooi en weet-ik-veel-wat zal GTA IV zéker weten beter en leuker worden dan GTA San Andreas. Qua gebied (plaats waar het spel zich afspeelt) denk ik dat GTA San Andreas voor mij mooier blijft (maar m'n uiteindelijke oordeel zal ik natuurlijk pas echt kunnen geven als ik GTA IV 'ns gespeeld heb :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet 100 procent zker dat het beter word. Misschien wel betere graphics maar dat betekend niet dat het perse vetter is. Kijk naar assassins creed, goeie graphics maar (ik vind dat) die game suuuuckt.

Die game suckt helemaal niet, is geniaal bedacht. Geeft een nieuwe dymensie aan free roaming. Waarvan ze volgens mij de eerste zijn waar het zo breed is.

Gameplay is niet echt slim uitgedacht wordt wel beetje saai.

ONTOPIC :

Wat een schijt topic, natuurlijk wordt het beter als San Andreas wtf.. Je bent een schande voor het forum met die vraag gek. :dans::tu::D

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

het is niet 100 procent zker dat het beter word. Misschien wel betere graphics maar dat betekend niet dat het perse vetter is. Kijk naar assassins creed, goeie graphics maar (ik vind dat) die game suuuuckt.

Die game suckt helemaal niet, is geniaal bedacht. Geeft een nieuwe dymensie aan free roaming. Waarvan ze volgens mij de eerste zijn waar het zo breed is.

Gameplay is niet echt slim uitgedacht wordt wel beetje saai.

ONTOPIC :

Wat een schijt topic, natuurlijk wordt het beter als San Andreas wtf.. Je bent een schande voor het forum met die vraag gek. :dans::tu::D

Jij bent een schande met die opmerking,

Tuurlijk is dit geen domme vraag, want die bestaan niet.

En je kunt pas beoordelen als je GTA IV hebt gespeelt, en dat hebben we allemaal niet dus kun je hier geen antwoordt op geven.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet 100 procent zker dat het beter word. Misschien wel betere graphics maar dat betekend niet dat het perse vetter is. Kijk naar assassins creed, goeie graphics maar (ik vind dat) die game suuuuckt.

Die game suckt helemaal niet, is geniaal bedacht. Geeft een nieuwe dymensie aan free roaming. Waarvan ze volgens mij de eerste zijn waar het zo breed is.

Gameplay is niet echt slim uitgedacht wordt wel beetje saai.

ONTOPIC :

Wat een schijt topic, natuurlijk wordt het beter als San Andreas wtf.. Je bent een schande voor het forum met die vraag gek. :dans::tu::D

Jij bent een schande met die opmerking,

Tuurlijk is dit geen domme vraag, want die bestaan niet.

En je kunt pas beoordelen als je GTA IV hebt gespeelt, en dat hebben we allemaal niet dus kun je hier geen antwoordt op geven.

Greetz

Het is gewoon een feit dat 4 beter wordt, daar hoeft niemand meer over te twijfelen na al het nieuws wat er is. Hoef je het dus niet gespeeld te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk (na het zien en lezen van alle info, plaatjes en videos) dat het wel stukken beter wordt dan de voorgaande delen, ik heb het nog niet gespeeld dus ik weet niet hoeveel plezier ik er mee ga hebben. Feit is dat het een mening blijft wat goed en slecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...