Jump to content

Word GTA IV beter dan San Andreas?


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    17

  • nationalist

    7

  • philip14

    5

  • 7nightwing7

    4

@post helemaal boven aan

Tuurlijk is het niet leuk als er te VEEL te doen is, maar te WEINIG is nog minder leuk

dus ja GTA IV wordt 10x beter :eten::tu::D:dans:

Inderdaad twijfel daar maar niet aan :puh:

Juistem, daarnaast wordt dit ook nog een stap naar next-gen. De lat wordt in ieder geval weer een stuk hoger gelegd nu. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze vraag is weer van laag niveau hoor, natuurlijk word GTA IV beter dan GTA San Andreas. Want GTA Vice City is beter dan GTA San Andreas, of GTA IV beter dan GTA Vice City word twijfel ik nog aan. Want GTA Vice City heeft het beste verhaal van alle GTA's, GTA San Andreas komt daar niet bij in de buurt. Want dat verhaal slaat nergens op als je uit Los Santos bent. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 wel beter word omdat:

Er zitten veel details in en grafies mooier dan SA

wat je in de filmpjes zag is om mensen telaten kwijlen want als je

sommige screens ziet dan zie je gewoon dat het grafies niet echt super mooi is

(en ja op sommige screens was het spel nog lang niet af)

maar dat maakt me ook niet uit bij een spel als gta omdat het puur om de gameplay gaat

verder zitten er veel animaties in en veel meer dingen die in real life ook kunnen

san andreas was een heel mooi vet spel en was zeker heel goed

maar ik denk en hoop wel dat de missies beter worden in gta4

wat ik wel jammer vind is dat het geld moeilijker word om teverdiennen

want in gta sa was het soms ookal redelijk moeilijk (begin van het spel vooral)

verder heb ik er al heel veel in verdiept maar we kunnen pas echt

oordelen als het spel uit is en als je het een aantal uur gespeeld hebt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 wel beter word omdat:

Er zitten veel details in en grafies mooier dan SA

wat je in de filmpjes zag is om mensen telaten kwijlen want als je

sommige screens ziet dan zie je gewoon dat het grafies niet echt super mooi is

(en ja op sommige screens was het spel nog lang niet af)

maar dat maakt me ook niet uit bij een spel als gta omdat het puur om de gameplay gaat

verder zitten er veel animaties in en veel meer dingen die in real life ook kunnen

san andreas was een heel mooi vet spel en was zeker heel goed

maar ik denk en hoop wel dat de missies beter worden in gta4

wat ik wel jammer vind is dat het geld moeilijker word om teverdiennen

want in gta sa was het soms ookal redelijk moeilijk (begin van het spel vooral)

verder heb ik er al heel veel in verdiept maar we kunnen pas echt

oordelen als het spel uit is en als je het een aantal uur gespeeld hebt :tu:

Precies, en zoals ik al eerder zei, ze gaan de lat een stuk, hoger leggen. Weet je nog hoe het was toen GTA III uitkwam ? Niet normaal meer. Zo zal het ook gaan met GTAIV, het wordt alleen maar beter. Ik denk dat ik me echt ga vergapen aan de stad. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze vraag is weer van laag niveau hoor, natuurlijk word GTA IV beter dan GTA San Andreas. Want GTA Vice City is beter dan GTA San Andreas, of GTA IV beter dan GTA Vice City word twijfel ik nog aan. Want GTA Vice City heeft het beste verhaal van alle GTA's, GTA San Andreas komt daar niet bij in de buurt. Want dat verhaal slaat nergens op als je uit Los Santos bent. :)

het slaat wel ergens op als je uit los santos bent,

want je moet daar weg van die corrupte politie want ze vinden je maar een lastpost en willen dat je uit de buurt van die gang blijft voordat er nog meer gevechten tussen de gangs komen waar jij bij bent en ze hebben je nodig om vuile klusjes voor hun op te knappen

wat mij betreft niet echt raar ofzo

ontopic

twijfel er maar niet aan hoor

dit is natuurlijk wel een vraag van niveau onder 0 want ik zou niet weten wat er beter is van SA is dan IV behalve de grote omgeving

cya :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

twijfel er maar niet aan hoor

dit is natuurlijk wel een vraag van niveau onder 0 want ik zou niet weten wat er beter is van SA is dan IV behalve de grote omgeving

cya :cya:

Ik twijfel er ook niet aan, maar ik vind dat de vraag eigenlijk moet zijn: "Wordt GTA IV de beste GTA tot dan toe?". Want qua sfeer is GTA Vice City echt top. Qua gameplay vind ik GTA SA erg goed. Qua verhaal is het ook Vice City die bij mij hoog scoort. En aan GTA 2 heb ik de beste herinneringen.

Kijk, de nieuwe functies en graphics gevenn ongetwijfeld een nieuwe dimensie aan GTA, maar de sfeer, en de manier waarop je Nico bestuurd (hoe heet dat ook al weer?), zullen niet vanzelfsprekend beter worden.

Misschien wordt dit wel een GTA waarmee je heel veel kán doen, maar of dat ook echt super vet is is maar net de vraag. Dus het is niet echt een onlogische vraag.

Toch denk ik dat Rockstar goed met de Next-gen mogelijkheden omgaat, en niet vergeet dat bepaalde dingen minstens zo belangrijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

twijfel er maar niet aan hoor

dit is natuurlijk wel een vraag van niveau onder 0 want ik zou niet weten wat er beter is van SA is dan IV behalve de grote omgeving

cya :cya:

Ik twijfel er ook niet aan, maar ik vind dat de vraag eigenlijk moet zijn: "Wordt GTA IV de beste GTA tot dan toe?". Want qua sfeer is GTA Vice City echt top. Qua gameplay vind ik GTA SA erg goed. Qua verhaal is het ook Vice City die bij mij hoog scoort. En aan GTA 2 heb ik de beste herinneringen.

Kijk, de nieuwe functies en graphics gevenn ongetwijfeld een nieuwe dimensie aan GTA, maar de sfeer, en de manier waarop je Nico bestuurd (hoe heet dat ook al weer?), zullen niet vanzelfsprekend beter worden.

Misschien wordt dit wel een GTA waarmee je heel veel kán doen, maar of dat ook echt super vet is is maar net de vraag. Dus het is niet echt een onlogische vraag.

Toch denk ik dat Rockstar goed met de Next-gen mogelijkheden omgaat, en niet vergeet dat bepaalde dingen minstens zo belangrijk zijn.

Dat heet gameplay

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel word GTA IV beter dan GTA SA. Tuurlijk zal het zo zijn dat we bepaalde dingen missen zoals het welbekende sterrensysteem. Als je na een tijdje GTA IV weer achter je computer duikt om SA te spelen mis je dan ook dingen uit GTA IV. Maar omdat IV meedere functies heeft missen we daar meervan. Ook zijn de graphics in het spel erg goed maar dat hoef ik jullie niet te vertellen :puh:

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk wordt GTA IV veel beter dan SA( Ik weet het nu al wel zeker!). GTA SA vondt ik al in begin toen ik zelfs maar 2 dagen had een rotspel: was bij toen echt 1 diepe teleurstelling! ( het lijkt dat je veel meer kunt doen. Maar dat was het niet zo: heel weinig animaties, veel minder realisme, en waardelose politie systeem, en nog veel meer :schater::N:{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...