Jump to content

Skin model aanpassen & kleding buttons VC

Recommended Posts

Geplaatst:

Eej,

Ik heb een paar vragen. Hoe kan je een skinmodel aanpassen, want ik zou graag willen gaan proberen een biker skin en een streetgang skin voor Tommy te maken, maar dan heb ik wel vergelijkbare skinmodels nodig van de bikergang en de streetgang en daar Tommy zijn hoofd model op te zetten. Zou dat mogelijk zijn en zo ja hoe en welke programma's zou ik daarvoor nodig hebben.

Nog een andere vraag mocht ik eenmaal die skins afhebben hoe zit het dan met het plaatsen van die kledingbuttons met de juiste skin eraan gekoppeld? Mocht het mogelijk zijn hoor ik het wel. Ieder geval alvast bedankt ;)

MVG,

DB10

Geplaatst:

Mijn post staat er nu al weer een week, dus mijn vraag is heeft iemand een idee of dit mogelijk is en zo ja hoe. Of weet niemand het. valt het topic gewoon niet op wat mij zal verbazen aangezien er op genoeg topics word geantwoord.

Geplaatst:

Voor de Biker Gang en de Street Gang moet je even in de gta3.img kijken met de TXD Workshop en daar de skin zoeken van de gangs.

Voor de kledingicons met de goede skin denk ik dat je bij SCM mods moet zijn.

Geplaatst:
Ik heb een paar vragen. Hoe kan je een skinmodel aanpassen, want ik zou graag willen gaan proberen een biker skin en een streetgang skin voor Tommy te maken, maar dan heb ik wel vergelijkbare skinmodels nodig van de bikergang en de streetgang en daar Tommy zijn hoofd model op te zetten. Zou dat mogelijk zijn en zo ja hoe en welke programma's zou ik daarvoor nodig hebben.

Je kunt zelf models aanmaken en aanpassen met het programma 3dsmax of GMax. Dit vereist wel wat ervaring met deze programma's. De models kun je vinden in de gta3.img, voor de biker kun je volgens mij zoeken naar de 'biker.dff'. Voor een model als voorbeeld moet je een 'dff' bestand hebben, dit is altijd het voorwerp zelf. Een txd is een texture.

Nog een andere vraag mocht ik eenmaal die skins afhebben hoe zit het dan met het plaatsen van die kledingbuttons met de juiste skin eraan gekoppeld? Mocht het mogelijk zijn hoor ik het wel. Ieder geval alvast bedankt ;)

Dit zit inderdaad verwerkt in de main.SCM van GTA Vice City. Je kunt het proberen aan te passen met Sanny Builder, een programma om main.scm bestanden mee aan te passen. Het SCM is best lastig, let dus goed op wat je doet. :)

Succes :Y

Geplaatst:

Ja ik weet waar de models staan van de bikergang en de streetgang alleen nog één vraag zou iemand de links naar 3dmax en Gmax willen sturen?

Geplaatst:
Ja ik weet waar de models staan van de bikergang en de streetgang alleen nog één vraag zou iemand de links naar 3dmax en Gmax willen sturen?

In dit topic staan links naar de trail van 3dsmax en de volledige versie van het gratis programma Gmax. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...