^__K.evin Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 hey mense ik vind gta vice city nix meer aan als je t helemaal uitgespeeld hebt hebbe jullie dit ook? later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Beetje onnodig zo'n topic, maar ik heb dat niet écht. Als je op 100% zit kan je met je bodyguards gaan kloten. Je kunt OVERAL komen. Je hebt geen echte missies meer, maar je kunt nog altijd side-missies doen. Én het unieke percentage om filmpjes te gaan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
^__K.evin Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 o0w okeej trouwens waar is nou eigenlyk t leger dan kheb de hele stad afgezocht maar kank nergens vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Bij het vliegveld. Je zult er minstens één keer geweest zijn omdat daar hidden package 100 ligt. Hier even een plattegrond om het te verduidelijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Zodra ik hem 100% had uitgespeeld ging ikop zoek naar onbekende Eastereggs en Bugs... Ik heb al heel wat onbekende Glitches gevonden (later meer hierover) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) ik heb er ook heel veel ik heb VC meer dan 500 uur gespeeld man nou mischien wel 1200 uur en als ik de tijd van VC op de pc er nog bij reken dan zoiezo 1500 uur Bewerkt: 23 januari 2005 door jojogta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Dan heb 2 maanden lang 24 uur per dag lopen spelen... :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 nadat SA uitgekomen is vind ik VC toch saai k heb VC al minimaal 10 x uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik vind Vice City juist beter als San Andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) Kijk met jou kan ik praten MR.Kookie! Vice City is gewoon een TE GEKKE game! Je begrijpt echt alles, en Tommy vercetti TE COOL carl johnson is gewoon een mietje. ____________________________ Back to topic: Ik vind GTA:VC nog steeds leuk, ook al heb ik het uitgespeeld, het blijft leuk, vooral als ik stunts doe en MODS download echt te gek! Bewerkt: 25 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik zeg altijd maar gta blijft gta ik vind nu eigenlijk Vc hetleukst die heb ik wel het langst gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Kijk met jou kan ik praten MR.Kookie!Vice City is gewoon een TE GEKKE game! Je begrijpt echt alles, en Tommy vercetti TE COOL carl johnson is gewoon een mietje. ____________________________ Back to topic: Ik vind GTA:VC nog steeds leuk, ook al heb ik het uitgespeeld, het blijft leuk, vooral als ik stunts doe en MODS download echt te gek! Ghehehe! Vice City is denk ik gewoon GTA achtiger dan San Andreas Mjah, San Andreas is ook wel tof hoor Maar Vice City is gewoon de beste! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 ik weet niet meer hoe lang ik bezig ben geweest paar maand of zo :huh: B) B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Mijn top 3 langste Save-Games: 1. Block 1 - 394:12 uur 2. Block 7 - 112:56 uur (gelijk een stuk minder ) 3. Block 8 - 54:37 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.