MuSiTaFaA Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Hallo, VOrige maand had ik GTA SA(Origineel) op mijn PC, omdat ik een nieuwe PC Kreeg moest alles eruit,, ben vergeten te Kopieren,,(Zelfde HArde schijf) dus is alles weg, als ik de Originele CD inzet staat alleen Play GTA:SA en daaronder Instal Direct X onderaan staat Unistall als ik op een van die 3 klik gebeurt er niks.. Binnenkort plaatjes:P wie o wie kan mij HELPEN?? P.S. Mijn PC heeft40 GB HArd disk. 1248 Ram Geheugen en een Goede Videokaart,(Hij kom hem wel aan, maar nu niet:( ) Help mij please, Ben je erg dank baar MuSiTaFaA Bewerkt: 3 februari 2008 door MuSiTaFaA Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 open de DVD en klik dan op setup dan uinstallerd hij dan kan je hem zonder problemen weer installeren dus gewoon DVD openen op setup klikken ff wachten dan DVD er uit en er weer in en installeren maar Reageren
MuSiTaFaA Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 open de DVD en klik dan op setup dan uinstallerd hij dan kan je hem zonder problemen weer installeren dus gewoon DVD openen op setup klikken ff wachten dan DVD er uit en er weer in en installeren maar Bedankt:P nu doet hij het wel:P Bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.