Kinzorro Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Heey iedereen, Ik heb sinds kort een LG KG800 en ik heb al paar foto's gemaakt ermee. Natuurlijk wou ik andere titels voor de foto's dus ik heb ze gewijzigd in de ''mijn bestanden''-map. Hierna zijn de foto's onherkenbaar geworden voor de LG in de ''Foto Album''-map. Ze werken nog wel gewoon in de mijn bestanden-map maar in de Foto Album staat er dan ''Niet ondersteund'' of iets dergelijks. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt! Reageren
js007 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Heey iedereen,Ik heb sinds kort een LG KG800 en ik heb al paar foto's gemaakt ermee. Natuurlijk wou ik andere titels voor de foto's dus ik heb ze gewijzigd in de ''mijn bestanden''-map. Hierna zijn de foto's onherkenbaar geworden voor de LG in de ''Foto Album''-map. Ze werken nog wel gewoon in de mijn bestanden-map maar in de Foto Album staat er dan ''Niet ondersteund'' of iets dergelijks. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Alvast bedankt! ik heb ook een lg , hij doet bij mij ook raar ik kan hem aan de computer aansluiten maar ik kan geen foto' s over zetten ikdenk dat je een programmatje nodig hebt voor die screen Reageren
Sdajafol Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Probeer ze eens naar een andere map te verplaatsen. Het is bij veel telefoons en cameras (ook de mijne) zo dat als je een foto gemaakt met dat toestel aan past, hij het niet meer herkent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.