Ferre Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Left 4 Dead is een multiplayer cooperatieve survival horror shooter dat gemaakt wordt door de Valve Corporation en is gebaseerd op de Source engine. Er zijn twee kanten, de Survivors en Infected. Vier spelers besturen de Survivors die tientalle zombies moeten doden. Ik kijk erg uit naar deze game, het klinkt erg vet. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Deze game lijkt me ook wel vet. Je kunt je dan lekker afreageren. Reageren
xgaming Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Is het al bekend of het een gratis spel wordt of dat je het gewoon in de winkel moet kopen? Denk dat het het laatste word, maar iig klinkt het zeer vet! Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Is het al bekend of het een gratis spel wordt of dat je het gewoon in de winkel moet kopen? Denk dat het het laatste word, maar iig klinkt het zeer vet!Recentelijk was de nieuwe aangekondigde Battlefield natuurlijk positief in het nieuws omdat deze gratis zou worden, maar helaas geldt dat niet voor alle games, en zeer waarschijnlijk ook niet voor deze Dead 4 Life. Er is nog niets over bekend, maar ik neem aan dat de game gewoon geld gaat kosten. Als een ontwikkelaar zijn game namelijk gratis aanbied, denk ik dat hij daar zo enthousiast over is dat hij het meteen meldt als bekend is geworden dat deze game gaat verschijnen. Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Is het al bekend of het een gratis spel wordt of dat je het gewoon in de winkel moet kopen? Denk dat het het laatste word, maar iig klinkt het zeer vet! Tuurlijk moet je lappen Wel jammer dat ie alleen op Xbox 360 en PC komt Reageren
VforV Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Zit er eigenlijk een verhaal in? Aangezien je kan kiezen tussen 2 groepen. Of is het enkel multiplayer? Reageren
Ferre Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Recentelijk was de nieuwe aangekondigde Battlefield natuurlijk positief in het nieuws omdat deze gratis zou worden, maar helaas geldt dat niet voor alle games, en zeer waarschijnlijk ook niet voor deze Dead 4 Life.Dead 4 Life? Is het al bekend of het een gratis spel wordt of dat je het gewoon in de winkel moet kopen? Denk dat het het laatste word, maar iig klinkt het zeer vet! Tuurlijk moet je lappen Wel jammer dat ie alleen op Xbox 360 en PC komt De meeste spellen waar je voor moet betalen zijn van betere kwaliteit. Ik heb het niet zo op die gedachtes van 'het moet allemaal gratis zijn'. Van die imo crappy games als Gunz en Runescape. Of er echt een verhaal in zit weet ik niet. De vier survivors zullen wel vanalles meemaken. Onderstaande screenshot ziet er goed uit en het zal af en toe wel even schrikken worden. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Mooi survival FPS (misschien?) En alweer een fantastisch werk in progress van VALVE Reageren
snowguard3 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik had gelezen dat Left 4 Dead misschien ook in een box komt(Denk aan The Orange Box) met Half life Episode 3 en nog iets anders Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik had gelezen dat Left 4 Dead misschien ook in een box komt(Denk aan The Orange Box)met Half life Episode 3 en nog iets anders Portal 2 and de nieuwe TF2 content? Reageren
Ferre Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Left 4 Dead komt in Q3 2008. Portal 2 is aangekondigd. Er komt een grote Team Fortress 2 update, met nieuwe wapens met te beginnen voor de medic, nieuwe achievements en een Meet the Scout filmpje. Episode Three is ook aangekondigd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.