legalcops Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ben al lang blij dat ik een nederlandse gta forum heb gevonde, ik heb samen met een engelse gast een server gestart heb alleen veel problemen. hij zegt vaak je meot ingelogt zijn om dit te doen je meot administrator zijn om dit te doen ( ben lvl 4 max met dit admin script) plus ik kan nergens een goede real life script vinden waar mensen spawne in die stad waar cjs huis is, ik heb nu united kings blablabla maar dan spawnd iedereen ergens in de woestijn:S plus ik heb wel register en login script enz ik heb ze allemaal gebrobeerd maar als mensen inloggen, en ze gaan van server ze komen trug zij nze nog ingelogt en: /logout werkt neit, maar ze zijn wel hun geld en exp kwijt, ik snap er geen snars meer van en heb echt hulp nodig. men verlangenlijstje:P ( is wel in egnels hoor) we need: public real life that aint restart game mode that u lose all ur money and stuff, and if the server been offline that if its online again u still login with same pass that it aint says please register first dont losing exp / money / and u can buy propperties like the big bank near police station. working emotions like /drunk all working skins, the police skin for admin only. a right admin script with all working possible commands a /help command, a/credit command a /rule command and about the gates, we need moving gates working on : /opengate /closegate ( for the police -> police gates only police can open them.) and about banking, or/and buy a bank or house with differend lvl's --- sorry dat alles in engels is maar dit heb ik op veel forums geplaatst en ze snappen er geen reet van dat de player exp enz neit word opgeslagen en dan gaan ze weet ik het wat voor dingen uit legge waar ik geen reet van snap, het mkooiste zou zijn als julliek onden uitleggen in abn ( sorry van me typ foute) hoe ik dit voor elkaar krijg of meschien zelfs een heel script sturen met real life en dit soort gesnor, dank u Reageren
WackoX Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ... Dus wat je wilt zeggen is: Weet iemand een goed real life script? Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Kijk in de script-showroom op het sa-mp forum. Reageren
legalcops Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Kijk in de script-showroom op het sa-mp forum. ik heb die hele forum al om geploegt ik kom neit neit voor nix hierh een -,-' ik heb zoveel gebrobeerd en het werkt gewoon neit en die gaste daar leggen dingen uit die ik onmogelijk kan snappen en die helemaal neit gaan over de problemen. plusi k heb echt elke topic daar bezocht ( in script en hulp gedeelte dan hea) ik heb google omgeploegt, dit was me laatste hoop omdat dit nog nl is ook, ik hat wat meer steun verwacht Reageren
legalcops Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 zeg op zen minst ff hoei k er voor kan zorgen dat mense na dat zev an server af gaan en trug er op, nog steed hun geld en exp hebbe ( kom dan neit met van die digne als download een register login script wand die heb ik allemaal al) zeg me of ik sorotje map aan meot maken voro player safes of zo of what else Reageren
Sandra Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Als je nou eerst eens leert om fatsoenlijk en begrijpelijk Nederlands te typen.. dan begrijpen we je vraag misschien beter. P.s. We zijn je niet verplicht om te helpen hoor. Bewerkt: 3 februari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
legalcops Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 laat dan maar zitten ook waar heb je een hulp forum voro scripts anders voor? om te lezen en tel aggen om iemand typ kunst? dat ik slecht typ is dislectie en ik typ te snel so what, kijk naar je eige als ik engels zou gaan type begrijp je het dan wel wand dat kank 6 keer beter Reageren
NLfighter Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 whoo , je moet het niet zo verkeerd opvatten. wij willen jou best helpen , maar als we tijden bezig zijn om jou berichten door te lezen , dan schiet het niet egt op. als jij een netjes topic maakt dan wil iemand of meerdere jou vast wel helpen! en zelfs met dislectie kun jij nog wel netjes typen , denk er dan gewoon wat langer overna wat jij wil typen. en spawn plaatsen aanpassen is niet zo moeilijk , open t script met pwn en dan zie je addplayerclass staan glf ik , en dan die aanpassen. als je dat niet snapt , moet je even op dit forum zoeken naar een beginners tuturiol voor scripten van sandra18 ! Reageren
legalcops Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 nvm heb het zelf al opgelost heb nu pen1 en ingebouwde admin script werke beide prima jammer dak je de ip nie kan geve hier maar heb geen zin ergens nog een post te doen, meschien magk hem in me sig doen zo nie heeft me accountje peg Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Zelf heb ik geen verstand van SA-MP scripting, maar ik wil je wel uitdrukkelijk verzoeken om geduldiger te zijn én meer respect te tonen voor de andere leden van dit forum. Als ze je willen helpen, is dat niet omdat ze het moeten, maar omdat ze het willen. Nu graag ontopic, en laten we het met zijn allen gezellig houden hier. Reageren
legalcops Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ja bedankt, maar die 'gast' volgt me overal waark besig ben word beetje irri en hij leest ook neit, hij weet best dat een vriend van mij de script doet, wenie of ik hier me server mag adverteren? kzal even verderop kijken en anders kijken jullie maar in me sig, of is dat ook verbode naja kspreek jullie nog wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.