nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) wat vinden jullie van Just cause en kijken jullie uit naar Just cause 2 ? http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/justcause/index.html Bewerkt: 3 februari 2008 door nationalist Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Welk soort spel is Just Cause en welke platformen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Deeltje 1 was alleen voor de Xbox 360, hoe het met deel 2 zit weet ik niet. Wel kun je op Gammo kijken voor een filmpje van Just Cause 1 voor de Xbox 360. Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Deeltje 1 was alleen voor de Xbox 360, hoe het met deel 2 zit weet ik niet. Wel kun je op Gammo kijken voor een filmpje van Just Cause 1 voor de Xbox 360. wel gek dat ik m dan voor ps2 heb vind je ook niet oja hij is trouwens ook voor pc uit. Bewerkt: 3 februari 2008 door Dx11 Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Hier wat screens en info over Just Cause 2 : http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9182 http://media.ps3.ign.com/media/862/862519/imgs_1.html Deel 2 komt op Xbox 360, PS3 en PC uit Waarschijnlijk ergens in het 3e kwartaal van 2008. Ik heb echt zin in die game Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Deeltje 1 was alleen voor de Xbox 360, hoe het met deel 2 zit weet ik niet. Wel kun je op Gammo kijken voor een filmpje van Just Cause 1 voor de Xbox 360. wel gek dat ik m dan voor ps2 heb vind je ook niet oja hij is trouwens ook voor pc uit. Mja wist ik veel, ik heb die spel ook maar één keer op internet gezien. Maarre dit soort spellen komen als mosterd na de maaltijd, het ziet er gewoon hetzelfde uit. Ik ga lekker voor GTA IV en Mafia 2. Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Als het een even grote flop is als nr 1 hoef ik het niet. In just cause 1 voelde het net of je speelde op de ps1 en de besturing trok op niks Reageren
philip14 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Kom op jongens, die game wordt echt wel vet. Het ziet er goed uit, is vele malen groter als GTA en je kan stunten als de... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ik ben erg blij met de aankondiging van Just Cause 2, aangezien ik Just Cause zelf helemaal kapot heb gespeeld. De gameplay voelde erg lekker aan, het zag er redelijk goed uit en de sfeer was goed. Echter vond ik wel dat onder andere de A.I. en de zijmissies wat aan de magere kant waren. We zien wel wat Just Cause 2 gaat worden, de screenshots zien er in ieder geval al veelbelovend uit. Maarre dit soort spellen komen als mosterd na de maaltijd, het ziet er gewoon hetzelfde uit. Dat valt ook wel mee, elk vervolg heeft iets weg van zijn voorganger. Dat heeft en had GTA net zo goed. Reageren
philip14 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Misschien komt JC 2 volgende maand al http://ps3.ign.com/index/release.html?cons....game.locale=uk Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Als het een even grote flop is als nr 1 hoef ik het niet.In just cause 1 voelde het net of je speelde op de ps1 en de besturing trok op niks Helemaal gelijk in.. JC1 was echt een game om van te huilen.. Het enigste wat echt goed was van dat spel was dat die map echt ontiegelijk groot was Maar de Screenshots van JC2 zien er al superstrak uit.. En ik la sook ergens dat er een totaal nieuw besturingssysteem kwam. Als ze alles gaan doen wat ze gezegd hebben dan wordt dat zkr wel een goede game!! Dan ga ik er misschien nog wel naar uitkijken Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Helemaal gelijk in.. JC1 was echt een game om van te huilen.. Het enigste wat echt goed was van dat spel was dat die map echt ontiegelijk groot was Ik heb ook niet veel plezier gehad aan Just Cause. Echt een besturing die nergens naar lijkt. De map was inderdaad zeer groot, maar alles was zo verdomd ééntonig en elk stadje zag er praktisch hetzelfde uit. Als Just Cause 2 weer zo'n crap besturing heeft dan hoef ik hem niet. Gelukkig had ik Just Cause 1 gedownload in plaats van te kopen, anders was het een grote miskoop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.