Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik ben pas na gaan denken over cheats&codes in een spel, ik snap niet dat de uitgever van het spel cheats en codes in een spel zet. Als bijvoorbeeld Rockstar nu helemaal niks geen codes&cheats in San Andreas zet, dan is het toch veel meer een uitdaging om te spelen, je kunt evenwel wel zonder cheats spelen, maar de mogelijkheid is er wel. Weet iemand misschien waarom er in (bijna) elk spel wel de mogelijkheid is om te cheaten? Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Jah, daar vraag je wat... waarom eigenlijk, ik denk om de speler de mogelijkheid te geven om het spel zo te spelen als hij zelf wilt. Anders zou ik het niet weten. Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Als je bijvoorbeelt niet verder kom in een spel, dan kun je codes gebruiken om het makkelijker te maken en om dan die desbetreffende missie te halen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Als je bijvoorbeelt niet verder kom in een spel, dan kun je codes gebruiken om het makkelijker te maken en om dan die desbetreffende missie te halen. Mjah in een spel als San Andreas kan je dan gelijk niet meer 100% uitspelen... Ook denk ik dat de cheats in GTA spellen meer voor de fun zijn... Zoals mensen met wapens en gekke auto's etc... Reageren
Don Falcone Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 mischien wat makkelijker voor de testers, als ze een bepaalde missie moet uittesten dan kunnen ze cheats gebruiken :unsure: Reageren
Sasuke Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Zover ik weet, heb je in GTA alleen maar leuke cheats ( vliegende auto's, drijvende auto's ). Dus ik denk dat R* gaat voor de fun van cheaten. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) mischien wat makkelijker voor de testers, als ze een bepaalde missie moet uittesten dan kunnen ze cheats gebruiken :unsure: Dat is inderdaad waarom er codes zijn. Om dingen te testen, als ze het volgens de verhaalijn moeten doen kost dat heel veel tijd daarom hebben ze maar codes gemaakt, dat gaat veel sneller. Zo is dat meestal bij elk spel. En ik denk dat Rockstar er ook een paar Codes bij heeft voor de fun, zoals Hayate al zei. Bewerkt: 22 januari 2005 door Mazzeltje Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Dat is inderdaad waarom er codes zijn.Om dingen te testen, als ze het volgens de verhaalijn moeten doen kost dat heel veel tijd daarom hebben ze maar codes gemaakt, dat gaat veel sneller. Zo is dat meestal bij elk spel. nu kom ik ff in opstand tegen mijn eigen gedachten, kijk als ze gta sa moesten testen en ze gebruikten cheats dan komen ze er dus nooit achter of je wel 100% kan halen.... en als ze moeten testen met cheats zodat ze tijd besparen dan moeten ze ook eerst de cheats uittesten... want anders gaat er mischien iets fout in het spel. :unsure: Reageren
Trax Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Cheats zijn er denk ik voor momenten waar je echt niet weet wat je moet doen, of als je echt in een heel moeilijk level stuck zit. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Cheats zijn er denk ik voor momenten waar je echt niet weet wat je moet doen, of als je echt in een heel moeilijk level stuck zit. ik vind cheaten iets voor de zwakbegaafde die nog niet zo goed kunnen denken, over hoe je iets oplost kijk als je slim bent heb je overal een antwoord op, dus ook op onverklaarbare situaties en problemen Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Cheats zijn er denk ik voor momenten waar je echt niet weet wat je moet doen, of als je echt in een heel moeilijk level stuck zit. Ja maar GTA SA kan je dan niet 100% uitspelen :S Dus waarom zitten er dan cheats in SA?? (Geen fun cheats) Zoals bijv. Armor Cheat met 250.000$ Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Ik denk dat ze het doen om het spel te vergemakkelijken voor gamers die niet verder komen of van die beginnende gamers en ook voor de gamers die er wat fun in willen zoals bijvoorbeeld vliegende auto's en zo Reageren
Baffie Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik had zelf wel eens het volgende gedacht. Ik heb wel eens een trailer van Medal of Honor gezien, en daarin ging de speler niet dood, had wapens die je zonder codes in de desbetreffende missie niet kon gebruiken en had ook veel meer munitie. Mijn gedachte was dus: Er worden cheats en het spel gedaan om zo korter bezig te zijn om het spel zélf snel uit te spelen en dús ook om zélf mooie trailers te maken. Dat ze dan niet op 100% komen in eerste instantie maakt ze niet zoveel uit. Dat doen ze evenwel wel, het hoeft pas mogelijk te zijn als het spel op de markt is. Zonder cheats&codes kunnen bijna alle spellen wel uitgespeeld worden als je maar lang genoeg oefent. Zó dacht ik er zélf over. Denken jullie ook niet? Reageren
dark_father0 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 cheat betekent ; valsspelen chetas zijn dus gewoon om vals te spele :rolleyes: Reageren
Don Falcone Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) cheat betekent ; valsspelen chetas zijn dus gewoon om vals te spele :rolleyes: Ja, dat wisten we al <_< Maar waarom zouden we valsspelen? Dan is het toch niks meer aan? Bewerkt: 26 januari 2005 door Don Falcone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.