Jump to content

VC limit adjuster


TEEJAY

Recommended Posts

ik heb een vraag over vc limit ajuster

ik heb een map bij gta vice city ingezet en ik heb met de limit ajuster alles ingesteld zoals het moest..

maar als ik t spel dan opstart dan doet alles het gewoon alleen er rijden geen auto's en er lopen geen ped's

en als ik new game begin zijn er wel mensen maar als ik m dan weer save en die save weer load zijn weer alle ped's enzo weg

hoe kan dit?

weet iemand een oplossing?

alvast bedankt :tu:

Gr Teejay ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraag over vc limit ajuster

ik heb een map bij gta vice city ingezet en ik heb met de limit ajuster alles ingesteld zoals het moest..

maar als ik t spel dan opstart dan doet alles het gewoon alleen er rijden geen auto's en er lopen geen ped's

en als ik new game begin zijn er wel mensen maar als ik m dan weer save en die save weer load zijn weer alle ped's enzo weg

hoe kan dit?

weet iemand een oplossing?

alvast bedankt :tu:

Gr Teejay ^_^

gebruik je de save game van voordat je het had ingesteld?

waarschijnlijk ligt het daaraan hij doet het dan vaak niet goed

Link to comment
Delen op andere websites

als ik mijn pc opnieuw opstart blijft t gewoon t zelfde probleem.

en ik heb de savegame pas opgeslagen nadat ik de map er bij in heb gezet..

ik heb niks hoeven aanpassen ik heb alleen dff en txd bestanden toegevoegd en daarna met de limit ajuster de getalletjes van buildings en dummy's weer op ca. +15 gezet en alle unknown settings gelaten voor wat ze waren

Teejay.

post-16738-1202131343.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

als ik mijn pc opnieuw opstart blijft t gewoon t zelfde probleem.

en ik heb de savegame pas opgeslagen nadat ik de map er bij in heb gezet..

ik heb niks hoeven aanpassen ik heb alleen dff en txd bestanden toegevoegd en daarna met de limit ajuster de getalletjes van buildings en dummy's weer op ca. +15 gezet en alle unknown settings gelaten voor wat ze waren

Teejay.

Ten eerste, je Streaming Memory staat waarschijnlijk veels te laag. Bij mij staat die namenlijk op 94. En ten tweede, iets klopt er niet aan wat je zegt. Je moet zo ver ik weet bij map modding namenlijk altijd de .dff en .txd files toevoegen (dat heb jij gedaan) en daarna of een .ipl, .col, .ipl bestand vervangen of toevoegen. En bij het toevoegen van die bestanden in gta_vc.dat de lines toevoegen.

Heb je misschien die link naar die mod nog dan kan ik wel even voor je kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

nee foutje!

ik bedoelde dus

ik heb TXD's en DFF's teogevoegd en daarna WEL paths.ipl vervangen

en daarna gta_vc.dat

en een nieuwe map in Maps geplaatst.. (ik heb 2 mods geinstalleerd)

bij de 2e mod hoefde ik alleen in de map maps de golfbaan te vervangen

meer niet.

sorry voor de fout!

alvast bedankt

Teejay _O_

Link to comment
Delen op andere websites

nee foutje!

ik bedoelde dus

ik heb TXD's en DFF's teogevoegd en daarna WEL paths.ipl vervangen

en daarna gta_vc.dat

en een nieuwe map in Maps geplaatst.. (ik heb 2 mods geinstalleerd)

bij de 2e mod hoefde ik alleen in de map maps de golfbaan te vervangen

meer niet.

sorry voor de fout!

alvast bedankt

Teejay _O_

Ik had tog gelijk! ^_^

Maar het bestand paths.ipl bepaald waar auto´s rijden en waar voedgangers lopen. Als je de link naar die mod nog hebt of anders de naam van de mod, dan kijk ik wel even of het egt nootzakelijk is om dat bestand te vervangen en zo niet dan zet ik een link naar de origineele files.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mod even gedownload en gekeken. Maar je zou als het goed is gewoon de origineele 'path.ipl' weer terug kunnen zetten. Maar even een vraagje, lopen er alleen mensen in snowcity of lopen er helemaal geen mensen?

Link to comment
Delen op andere websites

er lopen normaalgesproken alleen maar mensjes..

maar nadat ik de 2e mod heb geinstalleerd begon t probleem eigenlijk pas..

want bij snowcity hoef je geen limits aan te passen.

ik heb trouwens de Streaming memory opgehoogd naar 125 maar waar dient dat eigenlijk voor? :erm:

2e mod is New Golf Place

Bewerkt: door TEEJAY
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal voor niets jongen. :7 Je moet namelijk langzaam de Streaming memory van je VC opbouwen, totdat er weer peds en auto's rijden. ;) Doe dit rustig aan, met stappen van bijvoorbeeld 5MB. Dus 5MB erbij, VC opstarten en kijken of er peds+auto's zijn, en dan herhaal je dit. :puh: Ik denk dat het zo weer goed moet komen, het probleem deed zich bij namelijk ook eens voor nadat ik Killerkips mod had geinstalleerd.

AL

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...