hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb sinds een maand of 2 een nieuwe daarloze internet router, (met ingebouwde modem). Hij werkt prima, alleen soms als ik een tijdje niet chter mijn pc (met ingebouwde internet ontvanger) zit, werkt mijn internet niet meer. Er staat rechts onder in beeld: verbinding met beperkte mogenlijkheden, en ik heb gewoon geen internet. Ik heb ook nog een andere pc, die in de computerkamer naast de router staat, die met een netwerkkabel is aangesloten, en deze werkt dan nog gewoon. Alle lampjes op de router branden nog wel. Meestal trek ik de stekker van de moden er uit (er zit geen aan en uit schakelaar op), wacht 10 seconden, en stop hem er weer in.Dan werkt hij wel weer, hoewel ik het soms 4 keer moet doen voordat hij het eindelijk doet. Opzich is dit niet zo heel erg, maar het is toch wel vervelend als je met je laptop op bed MTA zit te doen . weet iemand een oplossing? Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Misschien is je router kapot of zo. Of je hebt soms geen verbinding omdat je er misschien te ver weg van zit. Ik zou maar ff naar de winkel gaan waar je de router hebt gekocht. Misschien weten zij meer. Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Nee, ik zit er hardstikke dichtbij, en hij zegt wel dat de signaalsterkte 100% is, en hij is gloednieuw, dus ik denk (hoop) niet dat hij kapot is. Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik zou toch maar naar de winkel gaan en laten controleren. Misschien is er een klein draadje doorgebrand. Als je het bonnetje nog hebt dan gewoon vragen om een nieuwe die wel werkt. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dit probleem heb ik ook altijd. Meestal na een half uur of 3 kwartier valt de verbinding weg. Ik heb een Netgear router met een programmatje erbij. Dan kan ik gewoon het programma openen en met 2 klikken heb ik weer verbinding gemaakt. Maar het kan inderdaad wel irritant zijn als je een spel aan het doen bent ja. Denk niet dat het aan je router ligt, eerder aan de pc. Reageren
hielkeh Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Dit probleem heb ik ook altijd. Meestal na een half uur of 3 kwartier valt de verbinding weg. Ik heb een Netgear router met een programmatje erbij. Dan kan ik gewoon het programma openen en met 2 klikken heb ik weer verbinding gemaakt. Maar het kan inderdaad wel irritant zijn als je een spel aan het doen bent ja. Denk niet dat het aan je router ligt, eerder aan de pc. Ja zou kunnen, ik merk nu net dat het op mijn pc niet werkt, terwijl ik op mijn andere pc gewoon internet had. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik heb 2 weken terug een Belkin G+ MIMO gekocht en bij die is ook om de haverklap de verbinding weg zodra ik iets probeer te downloaden of te uploaden het is zwaar ieritant want ik kan nu niks helemaal niks doen. Reageren
delete-101 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 ik heb dit probleem ook ik heb een zyair router, maar bij mij valt tie meestal na 3 uur uit. Reageren
mertin Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 dit probleem heb ik ook ooit gehad.. en toen heb ik hem na dicht bijzeinde ICT'ER gebracht..en toen deed hij het weer:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.