Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Word het jaartal nu veranderddoor de latere release? EERST 2007 anders 2008 Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Het blijft oktober 2007 Reageren
Black Force Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dat zien we wel op de 29ste april. Mij maakt het niet uit, want wat is nu het verschil tussen 2007 en 2008 qua modernisatie en dergelijke? Greetz, Black Force Reageren
Miek Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ja maar op wikigta staat er nog altijd 2007 maar het kan ook een fout zijn. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Waarom opent iedereen van die nutteloze topics? Wat maakt het nu weer uit of het zich afspeeld in 2007 of 2008.. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik denk dat in 2006 afspelen. Reageren
Dastard Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik denk dat in 2006 afspelen. Niet waar, Dan Houser heeft bevestigt dat het zich tussen 2007 - 2008 afspeelt Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Nee het speelt zich af oktober 2007. En dat is een feit. grtz ~Victorious~ Reageren
-IV- Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Waarom opent iedereen van die nutteloze topics? EINDELIJK iemand die dat eens inziet! Tegenwoordig is er bijna niets anders meer dan zo'n topics's!? (Dit mocht toch wel eens gezegd worden..) Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Tussen oktober 2007 en april 2008 zit niet heel veel verschil... Maar ik denk niet dat het jaartal veranderd word. Reageren
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Waarom opent iedereen van die nutteloze topics? EINDELIJK iemand die dat eens inziet! Tegenwoordig is er bijna niets anders meer dan zo'n topics's!? (Dit mocht toch wel eens gezegd worden..) Lekker belangrijk zeg Wat maakt het nou uit als er iets minder zinvolle topics worden geopent? Bedenk er zelf maar een Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Waarom opent iedereen van die nutteloze topics? EINDELIJK iemand die dat eens inziet! Tegenwoordig is er bijna niets anders meer dan zo'n topics's!? (Dit mocht toch wel eens gezegd worden..) Lekker belangrijk zeg Wat maakt het nou uit als er iets minder zinvolle topics worden geopent? Bedenk er zelf maar een Jongen, hou je liever bezig met ´het grote nieuws´ rondom Gta IV inplaats van al die nutteloze topics.. Reageren
nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik dacht dat het 2008 zal zijn, Rockstar heeft gezegd dat GTA IV zich zal afspelen wanneer dat de game gereleased word (bron ben ik kwijt) Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik dacht dat het 2008 zal zijn, Rockstar heeft gezegd dat GTA IV zich zal afspelen wanneer dat de game gereleased word (bron ben ik kwijt) Nee rockstar heeft gezegd oktober 2007, en de preview waarin dat in stond heeft geloof ik dan erbij gezet dat het toevallig ook de maand is dat het spel uit komt.. Maar dat was nog voor het spel werd uitgesteld. Denk niet dat ze mogelijk het verhaal en andere dingen in het spel gaan veranderen om er 2008 van te maken, omdat het dan gelijk is met het jaar waarin het spel is gereleased. Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 GTA IV zal zich afspelen in de maand/jaar van de release. Dus niet in oktober maar in april. Trouwens, hoeveel screens heb jij gezien dat het regent?? Dat zijn er niet veel en in oktober regent het veel (kijk naar GTA III). Dus lijkt het me dat het in april/mei zich zal afspelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.