Jump to content

Word het jaartal nu veranderd?


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nationalist

    5

  • Miek

    3

  • philip14

    3

  • Scarface92

    2

Waarom opent iedereen van die nutteloze topics?

EINDELIJK iemand die dat eens inziet! _O_

Tegenwoordig is er bijna niets anders meer dan zo'n topics's!? :?

(Dit mocht toch wel eens gezegd worden..)

Lekker belangrijk zeg :duh: Wat maakt het nou uit als er iets minder zinvolle topics worden geopent? Bedenk er zelf maar een

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom opent iedereen van die nutteloze topics?

EINDELIJK iemand die dat eens inziet! _O_

Tegenwoordig is er bijna niets anders meer dan zo'n topics's!? :?

(Dit mocht toch wel eens gezegd worden..)

Lekker belangrijk zeg :duh: Wat maakt het nou uit als er iets minder zinvolle topics worden geopent? Bedenk er zelf maar een

Jongen, hou je liever bezig met ´het grote nieuws´ rondom Gta IV inplaats van al die nutteloze topics.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat het 2008 zal zijn, Rockstar heeft gezegd dat GTA IV zich zal afspelen wanneer dat de game gereleased word :Y (bron ben ik kwijt)

Nee rockstar heeft gezegd oktober 2007, en de preview waarin dat in stond heeft geloof ik dan erbij gezet dat het toevallig ook de maand is dat het spel uit komt.. Maar dat was nog voor het spel werd uitgesteld. Denk niet dat ze mogelijk het verhaal en andere dingen in het spel gaan veranderen om er 2008 van te maken, omdat het dan gelijk is met het jaar waarin het spel is gereleased.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV zal zich afspelen in de maand/jaar van de release. Dus niet in oktober maar in april. Trouwens, hoeveel screens heb jij gezien dat het regent?? Dat zijn er niet veel en in oktober regent het veel (kijk naar GTA III). Dus lijkt het me dat het in april/mei zich zal afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...