Jump to content

Word het jaartal nu veranderd?


Miek

Recommended Posts

GTA IV zal zich afspelen in de maand/jaar van de release. Dus niet in oktober maar in april. Trouwens, hoeveel screens heb jij gezien dat het regent?? Dat zijn er niet veel en in oktober regent het veel (kijk naar GTA III). Dus lijkt het me dat het in april/mei zich zal afspelen.

Dat vind ik nu een domme opmerking... sorry :7

Er zijn toch genoeg droge momenten in het spel? Zowel in GTA III als in VC als in SA! Ze gaan de meeste screens wel nemen als het deftig weer is hoor! Daar zie je het meeste op, en dat geeft toch nog altijd meer een "wow-effect" als je hem ziet! Lekker ver zicht, mooie belichtingen door de zon (die ze zeker in de verf willen zetten!),...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nationalist

    5

  • Miek

    3

  • philip14

    3

  • Scarface92

    2

GTA IV zal zich afspelen in de maand/jaar van de release. Dus niet in oktober maar in april. Trouwens, hoeveel screens heb jij gezien dat het regent?? Dat zijn er niet veel en in oktober regent het veel (kijk naar GTA III). Dus lijkt het me dat het in april/mei zich zal afspelen.

Dat is waar... heb er nog niet veel gezien :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het staat vast dat GTA 4 zich zal afspelen in het jaar dat het gereleased word :Y

Wat dacht je ervan dat het in Oct 2007 afspeelt, omdat eerst GTA in die maand uit zou komen?

Dohhh :bonk:

Greetz

Da houser heeft gezegd dat het zich afspeelt op de dag dat het gereleased word :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het staat vast dat GTA 4 zich zal afspelen in het jaar dat het gereleased word :Y

Wat dacht je ervan dat het in Oct 2007 afspeelt, omdat eerst GTA in die maand uit zou komen?

Dohhh :bonk:

Greetz

Da houser heeft gezegd dat het zich afspeelt op de dag dat het gereleased word :puh:

Ja, klopt, maar dat zei ie VOOR dat die uitstel kwam, dus voor Oktober.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het staat vast dat GTA 4 zich zal afspelen in het jaar dat het gereleased word :Y

Wat dacht je ervan dat het in Oct 2007 afspeelt, omdat eerst GTA in die maand uit zou komen?

Dohhh :bonk:

Greetz

Da houser heeft gezegd dat het zich afspeelt op de dag dat het gereleased word :puh:

Ja, klopt, maar dat zei ie VOOR dat die uitstel kwam, dus voor Oktober.

Maakt toch niets meer uit,de game was al halfweg in okt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lach me kapot. Dit is dus echt een onzin topic. Ten eerste omdat er tussen oktober 2007 en april 2008 weinig tot geen veranderingen zijn geweest in het alledaagse leven van New York.

Het enige wat verandert is het weer, maar ik meen dat er al bevestigd is dat er seizoenen in GTA IV zitten. Dus dan wordt daar ook rekening mee gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom al deze nutteloze topics?? :schater:

Het belangrijkste is dat GTA IV uitkomt, klaar..

Het blijft overigens 2007, want ze mogen niks meer aanpassen, en de Australische is al ge-rate, dus mag R* geen tijden meer aanpassen, of seizoenen, of iets toevoegen of weghalen..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een zinloos topic!

Dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat jullie er niet bijster veel aan toevoegen.

Ontopic: Ik heb ondertussen in previews zowel gelezen dat het jaartal 2007 blijft als dat het bijgeschroefd is naar 2008. Voorlopig valt daar dus nog niet veel zinnigs over te zeggen. Overigens zal het weinig verschil uitmaken voor het spel; de enige reden waarom ik het belangrijk vind om te weten is om het correct in de tijdbalk op WikiGTA te kunnen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...