WALLAH Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik snap het niet zo met die brushes ik wil brushes die mooie kleur geven ofzo kan iemand me een linkje voor goeie brushes geven ??? alvast bedankt WALLAH , Reageren
Froop Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik snap het niet zo met die brushes ik wil brushes die mooie kleur geven ofzo kan iemand me een linkje voor goeie brushes geven ???alvast bedankt WALLAH , Kijk op deviantart.com. Jij wil brushes, maar je zegt niet wat voor brushes. Reageren
WALLAH Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik snap het niet zo met die brushes ik wil brushes die mooie kleur geven ofzo kan iemand me een linkje voor goeie brushes geven ???alvast bedankt WALLAH , Kijk op deviantart.com. Jij wil brushes, maar je zegt niet wat voor brushes. Ja die grunge brushes maar dan met kleur Reageren
AwiVC Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ok laten we zeggen dat je deze brushes download, je weet neem ik aan hoe je ze in Photoshop moet laden? Als we dat even aannemen dan ga je gewoon naar brushes en selecteer je de nieuwe brushes. Nu zijn er 2 manieren om met kleur te brushen, de eerste manier is gewoon door op het bovenste van deze 2 vierkantjes te klikken . Dan zie je een heel kleurenschema en kan je naar hartelust rondschuiven om de goede kleur te vinden, als je de goede kleur hebt klik je op ok en dan brush je dus met die kleur. De 2e manier is om gewoon met zwart en wit te brushen en daarna op CTRL+U te klikken, als het goed is krijg je dan dit schermpje: NOTE: Vergeet nooit het vakje Colorize aan te vinken! Als je dat gedaan hebt zie je gelijk al kleur in je sig komen en kan je een beetje heen en weer schuiven tot je het resultaat goed vind. Dit is meer om je sig 1 kleur te maken en de andere methode is voor een iets kleurrijkere sig. Ik hoop dat je het nu snapt -AwiVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.