Jump to content
Joriz

Herinnering: GTAGames.nl winteractie - Win GTA goodies!

De GTAGames.nl winteractie is al goed op gang. Er zijn al vele mooie inzendingen binnen gekomen. Met een creatieve opdracht is het mogelijk om één van de zes prijzenpakketten te winnen!

In het prijzenpakket zit onder andere het Grand Theft Auto IV preorder pakket (met daarin postcards en een DVD met video's, screenshots en wallpapers van GTA4), een t-shirt, vele stickers en een Manhunt 2 Wii polsbandje!

Doe je nog niet mee? of moet je nog inzenden? Doe dat dan voor het eind van zondag 10 februari want daarna is de inzendingstermijn gesloten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

en wie zijn dew winnaars??????

ik hoop ik :dans::tu::Y

zo niet dan word ik verdrietig :N:duh:

V: Wanneer wordt de uitslag bekend gamaakt?A: We hopen de uitslag op zaterdag 23 februari 2008 bekend te maken. Indien er echter heel veel inzendingen zijn willen we wel de tijd hebben om alles echt goed te kunnen bekijken. Kortom: er staat nog niet echt een datum vast. Ongeveer dus twee á vier weken na de sluitdatum van de inzendingstermijn.

:D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

en wie zijn dew winnaars??????

ik hoop ik :dans::tu::Y

zo niet dan word ik verdrietig :N:duh:

V: Wanneer wordt de uitslag bekend gamaakt?A: We hopen de uitslag op zaterdag 23 februari 2008 bekend te maken. Indien er echter heel veel inzendingen zijn willen we wel de tijd hebben om alles echt goed te kunnen bekijken. Kortom: er staat nog niet echt een datum vast. Ongeveer dus twee á vier weken na de sluitdatum van de inzendingstermijn.

:D

lold stom niet gekeken xDDDDDD

ty voor de verbetering ^^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...