nick11123 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Hallo, Ik heb sinds vrijdag een nieuwe video kaart aangeschaft De Club3d ATI HD2600Pro met 512mb Gddr2 geheugen alleen nu heb ik een probleempje met de drivers. Het kan ook zijn dat ik windows opnieuw heb geinstalleerd en nog amper update,s heb maar ik vraag het toch maar even. Als ik de ATI drivers 3.2 dan is er niks aan de hand en zodra ik hem update naar 3.4 dan komt het probleem en ik heb het alleen in Windows. in games enz, is er niks aan de hand. Zo ziet de lettertype eruit in mijn balk er zit iets roods achter en normaal hoort het zwart ofso te zijn. en in het welkoms scherm is het ook. alleen het woord ''Welkom'' zit dat rood erachter. voorderest helemaal niets. en als ik een zoekterm in typ dan is het woord wat ik zoek rood Ik vind dit echt vaag hoor. maar ik weet niet of iemand anders er last van heeft gehad ofso. Maar wat kan ik doen gewoon weer terug naar het vorige driver doen?? of moet er een nieuwe .Net framework ofso..? Hoop dat iemand mij kan helpen Alvast bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Rechtermuisknop op bureaublad en kies eigenschappen. Ga naar het tabblad Vormgeving en kijk of er misschien instellingen gewijzigd zijn. Bewerkt: 6 februari 2008 door Big Boss Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Bij wat dan? ik weet niet hoe het er eerst uitzag en ik kan ook geen schaduw ofso vinden. maargoed ik heb nu de 3.2 drivers er weer opgedaan en dat werkt netzo goed. alleen toch vaag dit Bedankt voor je reactie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.