Gangsta-CJ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 hey, ik zou het heel leuk vinden moest iemand hier voor mij een signature maken stijl: hiphop, rap en de rest mag allemaal gekozen worden ik wil alleen graag een foto erbij van young buck met g unit spinner, jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell de rest is helemaal vrij te kiezen. wil dit aub iemand voor mij doen thanx
2fast{0} Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Ik zou hem wel willen doen als je even dit lijstje invult : [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Bewerkt: 3 februari 2008 door 2fast{0}
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) bedankt Type Stijl:hiphop Grootte:De maximale afmetingen v/e sig Afbeelding:young buck met g unit spinner, jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell Tekst:gangsta-cj Rand:kies zelf Kleuren:zwart wit? Render (optioneel):wat is dit? Extra (optioneel):'' '' '' '' '' '' '' '' '' Bewerkt: 3 februari 2008 door Gangsta-CJ
2fast{0} Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 bedanktType Stijl:hiphop Grootte:De maximale afmetingen v/e sig Afbeelding:young buck met g unit spinner, jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell Tekst:gangsta-cj Rand:kies zelf Kleuren:zwart wit? Render (optioneel):wat is dit? Extra (optioneel):'' '' '' '' '' '' '' '' '' Ik zal hem wel maken al bent ik benieuwd of ik 9 mensen mooi op een signature van 500 px kan krijgen.
2fast{0} Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Hij zal wat later komen aangezien ik erg ziek ben. Mischien dat iemand anders hem nog wilt maken... Ik heb al een paar plaatjes.
gta-pilot Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Ik mocht hem van 2fast maken dus dat doe ik. Ik moet je helaas mededelen dat niet iedereen er op kan. maar je sig komt er zsm aan Edit:/ [IMG=http://img156.imageshack.us/img156/3434/gangstacjed1.jpg] Bewerkt: 10 februari 2008 door gta-pilot
Gangsta-CJ Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 ooo lekker lekker lekker thanks pilot en 2fast
Recommended Posts