Sjorszzz Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Ik heb heel vaak tijdens het SAMP spelen dan valt het spel ineens vanzelf uit! Als ik mijn labtop naar een probleem oplossing hiervoor laat opzoeken geeft hij dit aan: Download de updates voor Grand Theft Auto: San Andreas. Het probleem is veroorzaakt door Grand Theft Auto: San Andreas. Grand Theft Auto: San Andreas is gemaakt door Take 2 Interactive. Er is een oplossing voor dit probleem beschikbaar. Oplossing -------------------------------------------------------------------------------- Ga naar de website van Take 2 Interactive voor meer informatie over deze oplossing. -------------------------------------------------------------------------------- Evalueer dit antwoord:Feedback geven Ik moet dus denk ik updates downloaden voor gta neem ik aan? Maar ik heb die hele site afgezocht, maar kan geen updates vinden. En dit probleen heb ik nooit als ik gewoon gta aan het doen ben. Maar zijn er uberhoupt wel updates voor een spel als gta san andreas? Wie kan mij met dit probleem helpen? Want het is echt heel zwaar ierritant als hij vanzelf steeds uitvalt. Bewerkt: 3 februari 2008 door sjors12345 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Je kan dit proberen Sjors; Optie 1: Je speelt op Versie 2? Downgrade je San Andreas naar Versie 1: Op versie 2 kan je niet modden en sinds SA:MP een gemod onderdeel is van SA, ondersteunt het dus ook SA:MP niet. Hier te vinden in de F.A.Q op Gtaforum Optie 2: Compatibiliteit: Als dit programma nu niet meer werkt terwijl dat in eerdere versies van Windows wel het geval was , kun je proberen om het programma ( SA:MP ) in de Compatibiliteitmodus van de desbetreffende windows versie uit te voeren. Verander dus naar: Windows 98 / ME Optie 3: Wacht op een antwoord van Azer of kijk in deze pagina van het Officiele SA:MP site: Common Problems SA:MP Wiki Main Page Hopelijk hielp dit een beetje? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik heb inderdaat v2 maar ik heb hem al gedowngrade naar v1. En dat met die windows snap ik niet helemaal wat je bedoeld Want het zou toch zonde zijn om een oudere windows op mn nieuwe labtop te zetten, alleen voor SAMP toch??? Of zie ik het nu verkeerd. Maar toch bedankt voor je hulp. Bewerkt: 6 februari 2008 door sjors12345 Reageren
The Wizard Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ALs het goed is heb je een snelkoppeling van SA:MP dan moet je daar op klikken met je rechter muis knop dan eigeschappen dan het tabblad Compatibiliteit: aan klikken dan kun je kiezen in welke Compatibiliteit je de progamma wilt uitvoeren of windows 98 of 2000 en zo Reageren
Azer Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Dat SA:MP af en toe crashed is heel normaal, GTA:SA updaten verhelpt deze problemen ook niet aangezien SA:MP alleen met GTA:SA v1.0 werkt. Maar goed het lijkt me niet dat om de 5 minuten je SA:MP crashed? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Dat SA:MP af en toe crashed is heel normaal, GTA:SA updaten verhelpt deze problemen ook niet aangezien SA:MP alleen met GTA:SA v1.0 werkt. Maar goed het lijkt me niet dat om de 5 minuten je SA:MP crashed? Niet om de 5 minuten maar wel om het kwartier of 20 minuten! En het gebeurt ook vaak als ik een keer op Esc druk om naar de map te gaan om iets op te zoeken, dan wordt het scherm ineens helemaal zwart een doet mijn labtop niks meer. En altijd gebeurd het als in in het pauze menu wil gaan. Precies op dat moment loop[t hij altijd vast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.