WALLAH Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Kan iemand me helpen met de modpack RC4 ik snap der egt nix van want het zijn 10 delen alleen deel 1 kan geinstalleerd worden verder nix Klikje! Alvast bedankt , Wallah Reageren
Velaro Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Kan iemand me helpen met de modpack RC4 ik snap der egt nix van want het zijn 10 delen alleen deel 1 kan geinstalleerd worden verder nix Klikje! Alvast bedankt , Wallah Ik heb hem ook gedownload, maar ik kan me niet herinneren dat dit modpack bijna 900MB groot is. Download hem hier (150MB) en kijk eens of je het kan installeren. Als het nog steeds niet lukt moet je de readme maar eens hier posten of uploaden zodat iemand die kan 'ontcijferen'. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Het is een win32 installer, wat het dus automatisch geinstalleerd wordt. Het is echt een zware mod, bijna 1gig. Als het GAMI as het geweets, had je geluk. Maar ik ben m nu aan het downloaden en ga het proberen. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Je moet eerst alles uit die rar bestand in een map kopieren dan moet ie werken, ben nu zelf bezig. Greetz Ferryn Edit: Hij werkt! Je moet die .rar bestand uitpakken in een andere map, dan moet je mod-pack_rc4_v1_5.part01.exe openen. Die moet je ergens laten uitpakken, waar je die uitpakt komt de bestand Install.exe te staan, met deze installeer je de mod. Als die klaar is, is de mod geinstalleert. Ga je naar je Gta SA map toe, en dan klik je op de map 'stuff' en daar staan ook savegames in. Je moet newgame of een savegame wat in die map staan gebruiken, want er zit ook een Main.scm mod in! Greetz Ferryn Bewerkt: 4 februari 2008 door FerryN Reageren
WALLAH Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Dank Je het heeft geholpen ik dank iedereen voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.