~Victorious~ Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Dus hier ben ik weer voor een mooie signature. Ik laat jullie bij deze sig. volledig vrij. Hier is de afbeelding: De auto en de player( ik dus) moeten zeker nog te zien zijn. De auto moet niet helemaal in beeld zijn. Er moet ook maar één iets opstaan en dat is: SilentThunder. En grote mag max. van gtaforum zijn. Dus doe maar. grtz ~Victorious~ Bewerkt: 4 februari 2008 door ~Victorious~ Reageren
AwiVC Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Hee ik zou hem wel willen doen maar het zijn nou eenmaal de regels dat je dit lijstje overneemt en invult: Type:Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): En je screen is vrij donker, is dit de bedoeling of niet, anders moet je misschien een iets lichtere screen maken =] Reageren
game~skater Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) iets te laat Bewerkt: 4 februari 2008 door game~skater Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) De het is de bedoeling van de dat het zo donker is. Type:Signature Stijl: Je mag kiezen. Grootte: maximale toegelaten grote Afbeelding: http://img229.imageshack.us/img229/2765/sampte3.png Tekst: SilentThunder Rand: Je doet maar. Kleuren: Je doet maar. Render (optioneel): Je doet maar. Extra (optioneel): Je doet maar. Er mogen meerdere mensen hem maken hoor. Heb ik meer keuze. Bewerkt: 4 februari 2008 door ~Victorious~ Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Sorry voor dubbelpost maar ik wil de aandacht weer vestigen op mijn topic voor sig. Ik heb nog altijd geen sig. Reageren
AwiVC Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik ben op het moment even druk met school bezig en dat blijft de nummer 1 op mijn prioriteiten-lijstje, ik maak hem vrijdag middag voor je Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat is wel erg lang wachten. Als iemand anders er ook wil aan beginnen mag die persoon dat doen. grtz ~Victorious~ Reageren
Arthis Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat is wel erg lang wachten.Als iemand anders er ook wil aan beginnen mag die persoon dat doen. grtz ~Victorious~ Dat is niet erg netjes voor AwiVC, he? Als je er ook aan begint zou ik daar wel even eerst met AwiVC over hebben. Anders maakt hij er straks een terwijl jou aanvraag al is voltooid door iemand anders. Reageren
AwiVC Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 http://img509.imageshack.us/img509/2323/dingfc4.png Als plaatje: [img=http://img509.imageshack.us/img509/2323/dingfc4.png] Ik kan hem later misschien als jpg geven maar mijn PS doet een beetje raar atm Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Oke bedankt. Alleen jammer dat het hoofd er niet helemaal opstaat maar mooi gedaan. grtz ~Victorious~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.